Zo zie je dat je met geen hoge kosten ook kunt stoken en een goeie borrel kunt maken.mijn complete stook uitrusting heeft mij €152.50 gekost,de gasfles heb ik van Nimrax gekregen en de rest ook gekregen,heb ook nog 300 flessen,hebben ze voor mij bewaard.fruit krijg ik voor wat in de personeelskast,bio mais laat ik uit Roemenie komen de mais heb ik gratis kost mij enkel het transport.200 kg €50.00 en van 10 kg mais stook ik 20 flessen kosten 8kg suiker en 25 gr.natte bakkersgist en 10 kg mais en €2.00 lpg
Chris, ik ben jaloers. Als ik t.z.t. een huis koop en ga uitbreiden wil ik je graag inhuren als de interieurdesigner voor het schuurtje achterin ;). Voorlopig nog even kleinschalig blijven bijleren.
Leuk om het zo te zien allemaal!
De man met de hoed, stoken kan die goed!
Ik blijf het zeggen, de fles met “druiven 2018 “ welke op de bbq rond ging was echt mijn favoriet!
Dank je maar ik wil steeds beter.?
Staat geen schuurtje op van mij,maar ik kan wel een huis inrichten.35 jr met antiek gehandeld.
Ik heb hem vanavond geproefd,geur goed kleur goed,smaak mooi zacht,en dat voor iets dat nog geen twee dagen oud is,heb hem even laten staan,in het glas om even te ademen.erg zacht en goed van smaak.ik vul die fles van J walker er mee en zeg tussen neus en lippen dat het die whisky is ben benieuwd naar de reacties als ik zeg dat die €0.50 cent per fles mij kost.morgen mengen en de fles in als hij afgekoeld is maar nu pak ik er nog een.
Geniet van je welverdiende borreltje,Cheers man! 😉
Ik geniet hier in stilte heb tweede glas gepakt,dat het zo snel op smaak en zo zacht werd had ik nooit verwacht ook de kleur echt je moet het proeven,maar die kans krijg jij zeker?
Dat is de drank die gisteren de ketel in ging,en kijk die primitieve stoker heeft hem nu al op smaak
Wat ik nu gestookt heb is het beste wat ik ooit gestookt heb,na 15 jr eindelijk bereikt wat ik zou willen heel zacht mooie kleur en echt lekker,en dat zo snel.ik vind het jammer dat je hem nu niet kunt proeven,maar bewaar wel een paar liter voor je.en je komt dus krijg je zo wie zo dat te drinken wel na het filmpje,maar het stoken duurt maar 3 uur???
?
Ziet er goed uit! Wel goed dat je Nimrax eerst laat werken voor het proeven anders kun je die film wel vergeten ?
Hier is al over na gedacht, ik blijf slapen naast Adriana, we laten Chris lekker op de bank liggen hahaha
ChrisV update:
Jahaaa geweldig man! Cheers!!!
Krijg er dorst van zo!
Eikensnippers zelf gerookt?
Nee de eikensnippers van onze Jan,wel zelf wat eiken gerookt.maar moet je niet op de bbq doen met briketten maar met houtskool.
Hmmm ik dacht dat houtskool te warm werd en te snel opraakt? Las ergens 2 a 3 uur laten roken.