Bauke, je ogen zijn top! (Chris denkt: wat lullen die nou?) haha
Hahaha ik vind het zeer geestig.
Wat hoe.. ik weet niks
Het wordt hoog water man!
Ja nu heb ik het ook gezien.???,door die foto’s heb ik geen muizen meer in huis.?
???
Ben nu weer mais aan het koken,
Telkens probeer ik om mijn drank nog beter te maken.hij word door iedereen lekker gevonden.of ze moeten allen liegen,maar het is voor mij een sport om hem nog beter te maken.
Net weer een vaatje van 70 ltr.gevuld met mais om te vergisten.nog een vandaag dan heb ik 210 liter mais staan te vergisten.ik heb de vaatjes wel in mijn aanbouw staan,want buiten is het niet echt ideaal om te vergisten te koud.
Klaar,drie vaatjes van 70 ltr vol.met mais.vanmorgen om 10 uur begonnen,nu een maaskantje en een palinca,straks alleen nog de gist er bij.en over drie vier weken 210 ltr stoken.????
Goed gewerkt...ehhh ge hobby't, ouwe reus, laat hem je smaken! Cheers man! 😉
Dat maaskantje en die palinca heb je wel verdiend vandaag geniet ervan …..
Ben ook kapot nu,de hele vacantie gestookt vlees gerookt en de mais in vaten gekregen,morgen werken zondag kalfspoot roken die moet drie dagen in de rook en maandag weer gewoon werken.en tussendoor die poot roken.en de troep op ruimen,en ik ben weer op schema.mischien beetje rust,maar mischien weer een paar 100 kilo fruit,want dat komt altijd als ik denk,pfff nu even niet?maar zo is het leven van mij.ik heb altijd werkvacantie’s.als ik 100 ben ga ik mischien met pensioen?
De mais staat als een gek te vergisten.nu 3-4weekjes wachten?
Ik heb vandaag de kalfpoot uitgebeend want het pasde niet in mijn rookvat.ik heb hem 3.5 uur in de rook gehangen,maar ik doe daar gelijk stukken oud eiken bij,die worden dan ook gerookt,die gebruik ik straks bij de mais.ik heb dat eiken 12 uur in de rook hangen.