Meldingen
Alles wissen

Topic 2000 ChrisV Moonshine

Pagina 22 / 29

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Het staat nog heerlijk te vergisten.ideaal weer,ik heb de vaten wel in mijn aanbouw staan dus als het tekoud word gaat de kachel aan.heb nog wat walnoten gekregen.vandaag 40 kg paprica’s gekocht 10 kg €3.50 zijn pastasauce aan het maken voor schoonzusje en overbuurvrouw.20 kg.mandarijnen voor €0 en 10 kg mango’s,ik stuur Adriana altijd alleen?strak broekje doet veel???helaas niets om te stoken maar dat komt wel.

Beantwoorden
Berichten: 3546
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

??? lekker ding ben je ook he...sjee mannn je krijgt me hiermee nog uit mn winterslaap!

Beantwoorden
Berichten: 334
(@lespaul)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

De snoodaard stuurt zijn tegenligger op pad om te scoren...?
Ben helemaal niet jaloers op je hoor...? hoewel???

Beantwoorden
Berichten: 3546
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ja, Echt he Paul! Totaal oneerlijke handelsoorlogsvoering want ja,
wie verkoopt er nu nee aan een lekkere meid. .. totale chantage.

Beantwoorden
Berichten: 334
(@lespaul)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Tsja.... zou verboden moeten worden....?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Als ik mooier was ging ik zelf???

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

hoop dat je nu een beetje rustig weekeinde hebt Chris, je vakantie is haast alleen werken geweest al noem jij het ontspanning. Je bent toch continu bezig. 
Een rustig weekeinde je toegewenst door denk alle forumleden ??

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Zaterdag met schoonzusje en de kleintjes winkelen,dus sjouwen zaterdag avond naar een verjaardag zondag morgen  naar het bos .weer wat plukken,daarna weer verjaardag.da’s rustig weekeinde voor mij.??? ben niet een oudje voor op de bank tv zitten kijken.dan ben je vlug dood,zo heb ik geen tijd om dood te gaan???,ik zit nu lekker te wachten tot ik de mais kan stoken,en zit voor de rest tussen het taxi rijden veel in het bos.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

De mais gisteren gecontroleerd staat mooi te vergisten,ik denk dit aankomende weekeinde stoken,als ik mijn schuur in loop ruik ik het gerookte eiken,dat heeft met het vleesroken ook in de ton gelegen,ik ben benieuwd of het veel smaak afgeeft.

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

En je reebouten al helemaal gerookt ? Hou een stukje over voor me, erg benieuwd naar ??

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

De hond heeft een gedeelte gejat.die heeft wel een goede smaak.ik kon er zelfs om lachen.

Beantwoorden
Ed
Berichten: 50
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

De mais gisteren gecontroleerd staat mooi te vergisten,ik denk dit aankomende weekeinde stoken,als ik mijn schuur in loop ruik ik het gerookte eiken,dat heeft met het vleesroken ook in de ton gelegen,ik ben benieuwd of het veel smaak afgeeft.

Chris , een vraagje als jij appels ander fruit of mais vergist in je tonnen zet je het fruit dan net onder met water ? ik had gelezen voor 10kg fruit 3 liter water erover doen ,maar als je die verhouding neemt staat denk ik het fruit niet onder …..

Beantwoorden
Berichten: 3546
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Het is ook de bedoeling om het fruit te blenderen. Mais koken. Zie hierboven.

Beantwoorden
Ed
Berichten: 50
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Idd..... Het fruit is gemalen met een fruitmolen tot pulp.... Maar 3 liter water voor 10 kg pulp is toch weinig dan staat de pulp niet onder... Ik heb het altijd al ondergezet maar van die 3 liter had ik gelezen... Vandaar de vraag....

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Bij druiven ,pruimen en kersen geen water,appels die gaan bij mij niet door een molen die snij ik in stukken en ga er dan met mijn mixer doorheen,ik los suiker op in kokend water en gooi dat er bij,en gist opgelost in lauw water,en mix dat goed door elkaar,het moet er wel sappig bij staan.ik stook de hele zooi ook,pulp gaat ook de ketel in.het staat niet echt onder water,maar een beetje als te natte appel compot.

Beantwoorden
Pagina 22 / 29
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?