moest jij niet met Lummelientje zaken doen?
Oh zeker wel, die onderhandelingen gaan zeker gebeuren hoor. Omstandigheden spelen even een rol maar ik ga dat wel fixen hoor. -sorry voor offtopic-
Stattler, dan weet je hoe het werkt met de trichomen. Hoeveel amber hoeveel melkachtig en welke strain.
Dat is het geheim en hij is alternatief genezer, zegt me niet zoveel maar er is wel door hem in de materie verdiept. Al denk ik dat je beter boer kan zijn in dit groene goud als je begrijp wat ik bedoel. Maar daar moet je moeder de vrouw voor meekrijgen . Zou ik zeker wille maar stoken en brouwen is het hoogst haalbare. Bovendien gaat je huis er door naar de klote
Die man heeft Jack Herer sensiseeds regular a 16,50 per stuk Google maar en ik heb van de zomer mijn 5 plantjes gemaakt voor zaadjes en heb er honderden. En hij heeft er schijt aan en zet ze overal in de buurt in de tuin en kweekt er een aantal verder op voor amber. Dan krijg je perfecte olie, Jack Herer sensiseeds is trouwens ook wat in de apotheek te koop is als je en dokter meekrijgt.
stattler zou ik ook wel willen
roken doe ik niet alleen maar drinken
en stoken ja is mijn hobby maar gevaarlijk hier in duitsland
mss tref ik ooit wel iemand die mij kan helpen
Lummel: ja over trichomen en dergelijke hoef ik niet veel meer te leren, heb het jaren gedaan met mooie resultaten. 2 jaar terug heb ik nog mooie jack herer gekweekt, maar niet van sensi seeds. Was iets te gierig en zaadjes van een andere zaadbank gebruikt, nl Royal queen seeds... De White Widow en Amnesia was ook een succes...
Dus als je me kan helpen wietolie maken of me in contact kan brengen met iemand die, in afwachting, het aan een eerlijke prijs kan voorzien, dan heel graag!
evds3: stoken in België is ook verboden... gevaarlijk? Nee, dat niet, zolang je niet zo stom bent om te gaan verkopen natuurlijk...
Lummel: ja over trichomen en dergelijke hoef ik niet veel meer te leren, heb het jaren gedaan met mooie resultaten. 2 jaar terug heb ik nog mooie jack herer gekweekt, maar niet van sensi seeds. Was iets te gierig en zaadjes van een andere zaadbank gebruikt, nl Royal queen seeds... De White Widow en Amnesia was ook een succes... Dus als je me kan helpen wietolie maken of me in contact kan brengen met iemand die, in afwachting, het aan een eerlijke prijs kan voorzien, dan heel graag!
Ja dat kan ik. Mail me even privé of vraag Jan als dat niet lukt. Royal queen seeds heb ik ook wat van in de vriezer liggen om er later olie van te maken. Amnesia en uiteraard ook de Widow. Kortom je weet waar je over spreekt en Royal Queen is echt een goede zaadbank. Je vergat nog hun Northern Light.
Het ging ons om de 50% sativa en Indica en het feit dat apotheken deze strain van Sensiseeds hebben. Toch een beetje marketing voor mijn vrienden. Maar niks verkeerds over RQS.
Mail me maar en ik introduceer je. Geldt ook voor anderen maar wil Pino en Lucifer en ook Boomer niet in de weg lopen. Nog een reden om me niet met deze handel te bemoeien. Geen gedoe op het forum en ik wil geen ruzie met Jan noch met justitie.
stattler
alles wat ik stook gaat in mijn kelder ik verkoop niets
gr erik
Verstandig, zo hou je je hobby ongevaarlijk! 🙂
Evds3 bordje op kelder :
Dwalen we niet een beetje af....?
Ach je weet wie de schuld krijgt
???
LUMMEL
Maar voorlopig staat het topic wel bovenaan en er zijn niet alleen leden maar ook lezers.
Geef mij maar de schuld jongens. Ik neem er nog eentje, een druppel en een borrel en ga verder vitaminen D vangen.
lummel ik ook neem er ene
en als jan dit jaar een bbq maakt ga ik proberen te komen
ok het is bijna 450 KM
en ik mag van mijn vrouw de audi niet nemen maar als het door gaat neem ik de cabrio
en als ? kan ik iemand in belgie of nederland onderweg opladen en mee naar de bbq meebrengen zodat ik de ganse rit niet alleen moet doen (zonder kosten)