Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

DeDamian

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van DeDamian

@dedamian

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van DeDamian

    DeDamian antwoordde op het onderwerp "Sugar wash gist niet?" – 2 jaren geleden

    Ik heb brugman gist gebruikt hij staat nu op 24° gebeurt niks nog 6kilo suiker 21L water totaal nu staat in de emmer net 24.5L voor de rest gewoon kristalsuiker gebruikt vorige x met turbogist wel effect maar wil wat…   Meer lezen»

  • Profielfoto van DeDamian

    DeDamian posted a new topic "Sugar wash gist niet?" – 2 jaren geleden

    Ik heb een nieuwe sugar wash gemaakt met bakker gist maar we zijn 10uurtjes veder maar gebeurt niks ben ik ongeduldig of ligt het aan mij? Heb het bij 29° erbij gemikt eerst op lossen in 500ml 25° water en…   Meer lezen»

  • Profielfoto van DeDamian

    DeDamian antwoordde op het onderwerp "Nieuwe lid nu al vragen" – 2 jaren geleden

    @robbert dus kristalsuiker als ik het goed heb is dan investeerde zover ik nog weet

  • Profielfoto van DeDamian

    DeDamian antwoordde op het onderwerp "Nieuwe lid nu al vragen" – 2 jaren geleden

    @harryd1969 had toevalig vandaag ook brugman gehaald

  • Profielfoto van DeDamian

    DeDamian antwoordde op het onderwerp "Nieuwe lid nu al vragen" – 2 jaren geleden

    @harryd1969 hoeveel gram bakergist op 25L water

  • Profielfoto van DeDamian

    DeDamian antwoordde op het onderwerp "Nieuwe lid nu al vragen" – 2 jaren geleden

    @harryd1969 ik ben vrij nieuwe in alles heb je eventueel aanraders kwa kist en wash om vodka the maken.

  • Profielfoto van DeDamian

    DeDamian antwoordde op het onderwerp "Nieuwe lid nu al vragen" – 2 jaren, 1 maand geleden

    @rinus55 heeft dat *STILL SPIRITS – VLOEIBARE KOOL* veel effect? Om erbij te gooie

  • Profielfoto van DeDamian

    DeDamian posted a new topic "Nieuwe lid nu al vragen" – 2 jaren, 1 maand geleden

    Ik ben nieuw lid aangenaam Damian 
    Ik ben nu voor de eerste x nu bezig met heel simpel suikerwash 21L water 6kilo suiker en 1x turbo kist 
    Nu mijn vraag wat zijn de volgende stappen
    Ik weet destilleren maar daar tussen door

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens