Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Harryd1969

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Harryd1969

@harryd1969

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "Prachtig apparaat" – leuk 3 weken, 5 dagen geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 1 maand, 3 weken geleden

    Geweldig idee! Als ik het tijdig weet kom ik naar Nederland er voor. Uiteraard wil ik het ook best organiseren hier in Hongarije en is iedereen welkom ๐Ÿ˜‰   Maar alle gekheid, als ik wat kan doen vanuit hier, altijd…   Lees verder»

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 1 maand, 3 weken geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 1 maand, 3 weken geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "Eerste run met VM colom" – leuk 3 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 antwoordde op het onderwerp "Neutrale alcohol" – 3 maanden, 2 weken geleden

    @larsje40 Hallo, nee met bubbelplates gaat dat niet lukken, of je moet een kolom met een 20 tal plates hebben ๐Ÿ˜‰ Wil je voor neutraal, dan kun je het beste een packed column still distilleren. Die is gevuld met scrubbers,…   Lees verder»

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 antwoordde op het onderwerp "Opruiming 32 kilo Melasse Cans, donderdag van 17.00 tot 20.00" – 1 jaar geleden

    @stookforum top!! Doe ik kom ik even wat halen ! Dank je !

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "Opruiming 32 kilo Melasse Cans, donderdag van 17.00 tot 20.00" – leuk 1 jaar geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 antwoordde op het onderwerp "Opruiming 32 kilo Melasse Cans, donderdag van 17.00 tot 20.00" – 1 jaar geleden

    Is alles al weg ? Ik ben met een 2 weken in Nederland mocht er nog wat zijn wil ik wel wat oppikkenโ€ฆ harry

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "Vlierbloesem likeur" – leuk 1 jaar, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "Vlierbloesem likeur" – leuk 1 jaar, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "Wodka mash" – leuk 1 jaar, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 antwoordde op het onderwerp "Mijn vergistings setup in een koude ruimte." – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @bartholomeo Deze is van Brewtaurus , met verwarmingselement erin en met controller prima te regelen! Dit is een enkelwandige, heb ook nog een dubbelwandige die ook te koelen is eventueel. Ook makkelijk te reinigen

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker wannabee" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @elske goedemorgen en welkom op dit mooie informatieve forum! Houd er rekening mee dat als je likeuren wilt her-distilleren dat daar veel suiker in zit en dat her-distilleren misschien niet beste effect gaat geven, Harry

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "Nieuwe stoker wannabee" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "groeps foto" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "groeps foto" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "Wat te doen met restanten?" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 antwoordde op het onderwerp "Ik ben weer terug" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @borrel32 Welkom terug ๐Ÿ˜‰ dit is net een virus je komt er niet meer vanaf als je eenmaal besmet bent ๐Ÿ˜‰ Harry

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 vind forumbericht "Ik ben weer terug" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

  • Notna

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

ยฉ2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens