Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Gleu66

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Gleu66

@gleu66

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Gleu66

    Gleu66 antwoordde op het onderwerp "Zurige geur ." – 5 jaren geleden

    @robbert als je dobber bijna onder gaat is een goed teken toch? Ik heb begrepen dat FFV door 50 gram gist sneller iets doet dan als er normaal 7 Gr in gaat .  Eind SG was 90 eerder. Bij 80…   Read more»

  • Profielfoto van Gleu66

    Gleu66 antwoordde op het onderwerp "Zurige geur ." – 5 jaren geleden

    @alchemist bedankt ga ik doen 👍

  • Profielfoto van Gleu66

    Gleu66 antwoordde op het onderwerp "Zurige geur ." – 5 jaren geleden

    @alchemist dit is mijn eerste stook en mijn vraag is kan ik ook nu nog de flessen open zetten om het te laten oxideren.?
    Ik ben van plan alles nogmaals te stoken en dan cuts maken mag alles samen ?

  • Profielfoto van Gleu66

    Gleu66 antwoordde op het onderwerp "Zurige geur ." – 5 jaren geleden

    @chriswisky bedankt ik ben nog niet aangekomen om fruit en gerst te doen

  • Profielfoto van Gleu66

    Gleu66 antwoordde op het onderwerp "Zurige geur ." – 5 jaren geleden

    @robbertik ben begonnen met de wash FFV 15/6 en ik heb hem nagekeken op 21/6 en ben daarna overgeheveld en laten rusten en 22/6 gaan stoken. 
    Maar het rook toen naar schrale wijn.

  • Profielfoto van Gleu66

    Gleu66 posted a new topic "Zurige geur ." – 5 jaren geleden

    Goedemiddag mede hobbyisten Als nieuweling ben ik opzoek naar een antwoord op een vraag waarvan ik denk dat de meer ervaren hobbyisten een antwoord weten .  Mijn vraag is: kan het zijn dat de wash FFV na gisten en strippen…   Read more»

  • Profielfoto van Gleu66

    Gleu66 antwoordde op het onderwerp "Nieuwe beleving" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Goedemiddag daar ben ik weer . Ik was gisteren bij distilleerderij De Bronkhorst. Midden in de Achterhoek in zelhem.ik heb daar mogen proeven van hun oud Hollandse jenever 100 procent moutwijn en hun dahomey single malt (whisky) verder zijn er…   Read more»

  • Profielfoto van Gleu66

    Gleu66 antwoordde op het onderwerp "Nieuwe beleving" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Sorry voor dit bericht van gisteren en ja was zeer enthousiast.. ik kom er vanavond op terug

  • Profielfoto van Gleu66

    Gleu66 posted a new topic "Nieuwe beleving" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Ik heb als nieuweling voor het eerst een distileerderij betreden . Deze is gelegen in de Achterhoek ben er goed ontvangen en heb even iets mogen proeven . Deze  distileerderij is nu 6 jaar bezig en heeft veel mooie producten….   Read more»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens