Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Mullie

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Mullie

@mullie

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Mullie

    Mullie waardeerde het bericht "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie reageerde op het onderwerp "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Na het stoken blijft er vloeistof over in de ketel, wat doen jullie ermee? Nogmaals meten? Weggooien? Of bewaren? 🤔🤔

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie reageerde op het onderwerp "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @munckerik toch even een proefje gedaan vanmiddag 1liter gestookt haal er 40% alcohol uit goed of slecht? Wel een beetje troebel
     16108206606145554127787224196236.jpg

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie waardeerde het bericht "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie waardeerde het bericht "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie reageerde op het onderwerp "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @munckerik mijn geduld word zwaar op de proef gesteld 😬😬🤣🤣

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie waardeerde het bericht "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie reageerde op het onderwerp "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @munckerik zie het verschil met de laatste meting staat bijna op bottle zou het kunnen, gist wel nog een beetje.
     16107368230127748998887082323992.jpg

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie waardeerde het bericht "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie reageerde op het onderwerp "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @munckerik dus als ik niets meer hoor gisten is het klaar 🤐 🤐

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie waardeerde het bericht "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie replied to the topic "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @munckerik recept staat van 21 12 2020 te gisten en gist nog steeds moet ik tussen door nog hg meting doen? Kan het kwaad tot het zolang gist kan het omslaan naar azijn help wil graag gaan stoken 😆😆

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie liked forum post "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie liked forum post "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie replied to the topic "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert het gistvat staat nu op kamertemperatuur en pruttelt vrolijk verder 🙂🙂

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie replied to the topic "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @stookforum de alcohol meter is aangekomen, dank Jan 👍👍

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie liked forum post "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie replied to the topic "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert +- 15graden…….

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie liked forum post "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Mullie

    Mullie replied to the topic "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @munckerik oké dank voor je antwoord.
    Vond het al raar heb een hoeveelheid uit de gist ton getrokken en in een glazen pot gedaan opgewarmd tot 20gr en zag aan het glas zeeeeer veel kleine luchtbelletjes dus geduld hebben?

  • Meer laden
Profielfoto Hatseflats Profielfoto Bacchius

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens