Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Poverino

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Poverino

@poverino

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Poverino

    Poverino antwoordde op het onderwerp "Gezocht: 30, 50 of 80 liter ketel" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @robinhvm Oef….. wel leuk. Is dit een Daalderop met 2 uitgangen. Wat mag deze kosten?

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino vind forumbericht "Alle Tiny Alquitara filmpjes op een rij + diverse demo filmpjes van Robbert (Update 04-12-2022)" – leuk 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino antwoordde op het onderwerp "Gezocht: 30, 50 of 80 liter ketel" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @robinhvm Hoi Robin wat mag deze kosten?
     

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino antwoordde op het onderwerp "Gistemmer op temperatuur houden" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    Iedereen heel veel dank voor het meedenken. Voor mijzelf ben ik er uit: Ik denk dat ik voor deze oplossing ga. 25Watt Brewbelt + InkBird ITC-308WIFI Controlled dan doe ik daar nog isolatie omheen en kan deze gewoon in de…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino antwoordde op het onderwerp "Gistemmer op temperatuur houden" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @robbert Ik denk dat ik ook voor deze oplossing ga. 25Watt Brewbelt + InkBird ITC-308WIFI Controlled dan doe ik daar nog isolatie omheen en kan deze gewoon in de kast in de garage blijven staan. 

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino vind forumbericht "Gistemmer op temperatuur houden" – leuk 3 jaren, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino antwoordde op het onderwerp "Gistemmer op temperatuur houden" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @rumo Uhe….. goede keuze lijkt mij. 🙂  Ik denk dat ik ook voor deze oplossing ga. 25Watt Brewbelt + InkBird ITC-308WIFI Controlled dan doe ik daar nog isolatie omheen en kan deze gewoon in de kast in de garage blijven…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino antwoordde op het onderwerp "Gistemmer op temperatuur houden" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @robbert dank, hoeveel Watt verwarmings element aquarium?

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino posted a new topic "Gistemmer op temperatuur houden" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    Hoi allemaal, Wij hebben een woning zonder gas, stoken op hout ofwel de temperatuur is nooit steady. Nu heb ik een 30L gistemmer en ja je raad het, gisten (vooral in deze tijd) is een redelijke uitdaging. Het liefst zou…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino antwoordde op het onderwerp "Gezocht: 30, 50 of 80 liter ketel" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @alchemist Hoe stuur ik een prive bericht?
     

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino antwoordde op het onderwerp "Gezocht: 30, 50 of 80 liter ketel" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    bij deze

  • Profielfoto van Poverino

    Poverino antwoordde op het onderwerp "Gezocht: 30, 50 of 80 liter ketel" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @alchemist Zullen we ruilen? Kijk jij naar het document (inmiddels aangepast) ik ga kijken dank je
     20221206-Zelf-10-liter-ketel-maken-Versie-1.4-small.pdf

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens