Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Ron

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Ron

@ron-de-zwijger

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Ron

    Ron antwoordde op het onderwerp "Laat ik mij even voorstellen" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    ff druk geweest… een hele stapel specerijen besteld, en mijn eerste bittertje is in de maak. meteen maar ff wat citroen, aardbei, framboos en koffiebonen in de week gezet…

  • Profielfoto van Ron

    Ron antwoordde op het onderwerp "Laat ik mij even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Iedereen bedankt voor het vriendelijke welkom. Ik zal idd eens wat aan films gaan kijken om tot een bepaalde basis te komen vanwaaruit ik mijn eigen vette peated whisky kan maken..

  • Profielfoto van Ron

    Ron antwoordde op het onderwerp "Laat ik mij even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @bewust Mooie ruige omgeving Schotland gaaf. Ik denk dat ik eerst maar eens op zoek moet gaan naar een recept om een dikke vette peated Islay whisky te creëren.

  • Profielfoto van Ron

    Ron antwoordde op het onderwerp "Laat ik mij even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @bewust Het is een beetje een dorp in de weilanden. In het dorp Gramsbergen zit de Mommeriete aan het kanaal, en die hebben idd heerlijke biertjes. Altijd een feestje.. Maar zelf ben ik ook van de vette peated whisky. Talisker,…   Read more»

  • Profielfoto van Ron

    Ron antwoordde op het onderwerp "Laat ik mij even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @alchemist Momenteel 8 kg suiker met turbogist in de ton. staat als een wilde te borrelen..

  • Profielfoto van Ron

    Ron antwoordde op het onderwerp "Laat ik mij even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @rumo Ik ga zeker met vragen komen. Vooral wegens de vele mogelijkheden van een kooperen ketel… 🙃
     

  • Profielfoto van Ron

    Ron antwoordde op het onderwerp "Laat ik mij even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    @stookforum Dit heb ik ondervangen door de foto van mijn ketel als avatar te gebruiken. Maar de ketel is natuurlijk beter te bekijken op de stookwinkel. 🤗

  • Profielfoto van Ron

    Ron posted a new topic "Laat ik mij even voorstellen" – 5 jaren, 3 maanden geleden

    Hallo Stookforum,   Mijn naam is Ron, 47 jaar en ik woon in Hardenberg aan de Vecht. Een dik jaar geleden heb ik een 5 liter Spaanse ketel gekocht bij de Stookwinkel, waarmee ik lekker bezig met het fabriceren van…   Read more»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens