Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Sabot

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Sabot

@sabot

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Sabot

    Sabot antwoordde op het onderwerp "Hallo luitjes" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @ferry_h Dat is een imposante ketel zo in de voortuin… Heel gaaf.

  • Profielfoto van Sabot

    Sabot antwoordde op het onderwerp "Hallo luitjes" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @rumo Daar was ik over aan het twijfelen om die Spaanse ketel te kopen. Ik dacht dat de air still pro lekker makkelijk was om een beetje inzicht te krijgen en meerdere trials per dag te kunnen doen, gewoon in…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Sabot

    Sabot antwoordde op het onderwerp "Hallo luitjes" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @ferry_h Op een G40 dat zijn veel litertjes per keer…Zelf gisteren een air still van 4L erbij besteld om aan mijn botanical recepten te werken. Als een recept dan werkt kijken of ik het kan uitvoeren op de Alambiek van…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Sabot

    Sabot antwoordde op het onderwerp "Na 3 jaar even voorstellen" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @rumo Dat is dan wel weer fijn. Ik heb die vanuit Rotterdam en vanuit Antwerpen.

  • Profielfoto van Sabot

    Sabot antwoordde op het onderwerp "Na 3 jaar even voorstellen" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @rinus55 Dank jr.

  • Profielfoto van Sabot

    Sabot antwoordde op het onderwerp "Na 3 jaar even voorstellen" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @bewust Dank je. Altijd open voor mooie suggesties voor goede eau de vie. 
     

  • Profielfoto van Sabot

    Sabot antwoordde op het onderwerp "Na 3 jaar even voorstellen" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @rumo, Dank je. Ja 58 nu hè. Jij hebt zelf toch ook eerst 1,5 jaar gesnuffeld voordat je jezelf voorstelde ? Dat heet de kat uit de boom kijken ;-). Ik zit net onder, onder de rook van Rotterdam in…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Sabot

    Sabot antwoordde op het onderwerp "Na 3 jaar even voorstellen" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @murmillo Dank je wel.

  • Profielfoto van Sabot

    Sabot posted a new topic "Na 3 jaar even voorstellen" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    Hallo allemaal, 30 jaar geleden ben ik na een studie scheikunde (HLO) gestart op de hotelschool, waar ik na drie jaar mijn slijtersdiploma en drankenkennis behaalde. In de jaren daarna heb ik als sommelier, barman, garde manger-kok en maître d’hôtel…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Sabot

    Sabot antwoordde op het onderwerp "Is dit wat voor t500 vermogensregelaar" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Interessant onderwerp. Vraag me af of je niet gewoon een temperatuurschakelaar kunt gebruiken zoals deze bijvoorbeeld. H-Tronic TS 125 Temperatuurschakelaar -55 tot 125 °C 3000 W | Conrad.nl  De ketel schakelt dan uit bij een bepaalde temperatuur en schakelt weer…   Read more»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens