Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Wijnand

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Wijnand

@wijnand

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Wijnand

    Wijnand antwoordde op het onderwerp "Percentagepuzzel" – 1 jaar geleden

    @odevie Reken maar dat die kersen naar alcohol smaken!

  • Profielfoto van Wijnand

    Wijnand vind forumbericht "Percentagepuzzel" – leuk 1 jaar geleden

  • Profielfoto van Wijnand

    Wijnand antwoordde op het onderwerp "Percentagepuzzel" – 1 jaar geleden

    @mccorner Goed bedacht, maar ik vrees dat de fructose uit de kersen de meting verpest. De densimeter werkt alleen met een alcohol-water mengsel.

  • Profielfoto van Wijnand

    Wijnand antwoordde op het onderwerp "Wie is Wijnand?" – 1 jaar geleden

    @_daanbanaan_ Ik weet het, ik heb er ook zo lang over gedaan…

  • Profielfoto van Wijnand

    Wijnand vind forumbericht "Wie is Wijnand?" – leuk 1 jaar geleden

  • Profielfoto van Wijnand

    Wijnand vind forumbericht "Wie is Wijnand?" – leuk 1 jaar geleden

  • Profielfoto van Wijnand

    Wijnand antwoordde op het onderwerp "Percentagepuzzel" – 1 jaar geleden

    Goed gedacht McCorner, maar Odevie betrekt ook de kersen in het verhaal en daar zit mijn puzzel. Kersen bestaan voor 70% uit sap. Wat ik mij afvraag is of dat sap volledig mengt met de rest van de vloeistof in…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Wijnand

    Wijnand posted a new topic "Percentagepuzzel" – 1 jaar geleden

    Ik vraag me af hoe ik het percentage kan berekenen van de kersenlikeur die ik ga maken. Het gaat om een klassiek recept dat ongeveer hier op neer komt: Ik ontpit en halveer 2 kg kersen. Daar gaat een liter…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Wijnand

    Wijnand posted a new topic "Wie is Wijnand?" – 1 jaar geleden

    Met een paar mede-pensionado’s brouw ik bier en stook ik alcohol uit van alles. We hebben een Easybrew 50 en een T500 met alembiek en kolom. Veel alcohol halen we uit oude flessen wijn die niet lekker meer zijn. Die…   Meer lezen»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens