Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 102 / 282

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hoi Mac, veel succes met de setup van je T500, (is een apart topic van voor vragen) en zet hem op! En schroom niet om prangende vragen hier te lanceren.Cheers alvast 😉

 

@ndré
Berichten: 1165
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom op ons forum Mac,
Hier vind je ontzettend veel informatie over de T500 en veel recepten, gewoon veel van alles en nogwat.
Groet, @ndré??

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Welkom Mac,ik hou ook wel van dingen zelf doen,ik stook alleen fruit op een antieke manier.gr.Chris.V.

 

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Nahhh...wat ik nou weer heb... de een sloopt een mug, de ander kilt een suïcidale wesp... en ik heb alleen maar love in the garden....maar ja... ok kijk zelf maar even.

Het gaat er heet aan toe. 18+(Klik)!

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Kwam mij bekend voor die bovenste,ik heb het wel eens op riskante plaatsen gedaan maar nooit op een blad vd.kersenboom.voor in iemands tuin dussss,ga nu een groot blad zoeken en beleven wat dat (lieve)heerbeestje beleefd heeft lust alleen geen bladluizen,ps.heeft hij niet stiekum door jou slaapkamerraam gegluurd.??

 

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik heb me ook altijd bescheiden en onopvallend gedragen... dit is buiten alle proportie.
....lusten alleen geen bladluizen... wat moeten ze daar dan!??? Duidelijk geval van
# me too... Thanks Chris. Zo komen "ze"ergens... doekje...? hihi

 

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Cheers en fijn weekeinde iedereen 😉

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Loopt wel los hier hebben kermis.leuk filmpje ?

 

Berichten: 51
(@koen777)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Hallo ik ben Koen.

Ik zal me even voorstellen. Ik kom uit het oosten van het land.

Ik lees al enige tijd op dit mooie forum. Ik hoop binnenkort ook te gaan stoken.

Zoals ik nu kan inschatten zou een T500 met koperen helm en vermogensregelaar precies bij mij passen.

Ik heb geinteresseerd geraakt in het stoken omdat ik graag van natuurlijke ingredienten zoals fruit alcohol wil stoken, zonder toevoegingen die er niet in horen.

nu nog even sparen en wellicht kan ik binnenkort een eerste stook doen en de ervaringen delen 🙂 

 

mvg, Koen

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Koen welkom ik stook ook alleen fruit zonder toevoeginge,alleen als het echt moet wat suiker.welkom op dit leuke forum.gr.Chris.V

 

@ndré
Berichten: 1165
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hoi Koen, welkom op dit forum,. Ik kom ook uit het oosten en heb ook de zelfde interesses al jou, ondertussen heb ik al een T500 met koperen helm. Ik stook graag Whisky, Cognac en van alle soorten van fruit hier uit de tuin. Groet, @ndré??

 

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

En Koen de whisky van Andre is lekker heb net halve fles op 50%???

 

Berichten: 111
(@soepkoppe)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Hallo, ik ben Soepkoppe.Woonachtig in het schone twentse land. Ik volg dit forum al enige tijd.Ik wil graag stoken met de T 500.Ik heb echter een groot probleem.Mn vrouw vind het niet ok dat ik sterke drank ga stoken.Ik ben dan ook alternatieven aan het bedenken ,om mn hobby uit te kunnen voeren.gr Soepkoppe

@ndré
Berichten: 1165
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hoi Soepkoppe, ik kom eveneens uit het mooie Twentse land, Leuk dat je ook wilt gaan stoken?

Mijn vrouw helpt mij af en toe met de voorbereidingen en zo. 

Groeten, @ndré??

 

Berichten: 111
(@soepkoppe)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Hallo Andre,je hebt een vrouw uit de duizenden.Ik ben jaloers op je.Ik hoop dat ik kan gaan fermenteren in de garage .En misschien bij een goede maat kan gaan stoken.

gr Soepkoppe.

Pagina 102 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?