Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 101 / 282

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Gister avond was ik na 12 uur er ook niet meer Bij na 10 maaskantjes een fles zelfgestookte moe en nog wat griep,was pas om 12 u vanmorgen BiJ.de ketel maar aan gezet.nu ben ik weer BIJ?gr.Chris.V.

 

Berichten: 522
(@capo70)
Honorable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

EHHH, is het geen wesp 😉 ?

 

Berichten: 6770
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Dat dacht ik ook 😉

Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik ook maar dat is dan wel heel vroeg toch? 

Berichten: 6770
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik heb hier vandeweek al een Hoornaar gehad, zo'n megawesp. Mn zoontje had er nog nooit een gezien en schrok zich rot. Klotebeesten

Berichten: 522
(@capo70)
Honorable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Zijn inderdaad erg vroeg dit jaar en zo'n Hoornaar kwam hier laatst ook even gezellig langs vliegen :-0 ...

 

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Bij mij was dat beest ook had die nog nooit gezien wilde hem op mijn hand laten landen maar zo ver kreeg ik hem niet bleef alleen om mijn hoofd cirkelen en voor mijn gezicht hangen wat een mooi beest,de rest was er bang voor ik niet ik maak ook nooit iets onnodig dood.grChris.V

 

Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik heb hier zo’n beest nog nooit gezien maar wel in Suriname. Wat een rotbeesten ze steken tot bloedens toe. Wat je hier wel heb (Utrechtse heuvelrug) en dan specifiek egelmeer ( je kan erop googelen) zijn Dazen. Dat zijn ook verschrikkelijke beesten. 

Lamleggertje
Berichten: 20
(@lamleggertje)
Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

10-05-2018.
Nu jullie het zeggen, klopt, het is een wesp. Het is geen bij, maar een wesp. Dus moeten jullie je grappen en grollen over doen. Ik heb niet goed in het paspoortje gekeken. Het bleek, dat er een vervalste pasfoto van een bij over het origineel geplakt zat, dus een vals paspoort. Bijen mogen Nederland zo binnen, maar wespen niet, vandaar deze illegale drankzuchtige wesp in ons land.
Groeten Lamleggertje.

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Dus in feite heb je een ilegale wesp om het leven gebracht,daar zou Trump wel achter staan ik vind dat je een onderscheiding verdiend hebt god weet wat dat beest hier wilde aan richten,mischien was ze wel gestuurd door isis,zelfmoordwesp??heel Limburg dank je voor je bescherming en levens lang gratis elke dag een glaasje moonshine.gr.Chris.V

 

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Lummel was geen rotbeest zijn helemaal niet argresief,keek mij ook vrindelijk aan,die wesp van Lamlegertje met dat vervalste paspoort dat was pas link.gr.Chris.V

 

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Nimrax die muur is niet nodig Lamleggertje brengt ze wel om zeep ☠️ik vertrouw wel op hem dat het hem lukt,heb vanacht ook rustig geslapen met die gedachte van veiligheid?gr.Chris.V.

Berichten: 65
 mac
(@mac)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

 

even voorstellen

ik ben Mac, en als het goed is komt vandaag de T500 binnen. Stoken wordt een nieuw experiment voor me. Mijn vrouw roept al weer "help mijn man heeft weer een hobby".

De afgelopen jaren met likeuren en cider  geexperimenteerd, zoals het maken Sloegin, bramen en kersen likeur,  tia marie, advocaat etc. en ik vind het enorm bevredigend en verrijkend om het hele process te ervaren en te kunnen.

De reis is net zo belangrijk als de eindbestemming

Dat heb ik ook met koken, dit jaar voor het eerst ook een moestuin dus dat is ook al een hele ervaring je eigen groenten zien groeien. Slachten, fileren, worstrdraaien, koud of warmroken  noem het maar op ik wordt er gelukkig van.

In de moestuin staan nog van de vorige eigenaar veel oude fruitbomen, voornamelijk appel en pruimen dus ik hoop op een goede oogst om daar ook van te kunnen stoken. de copperdome en condenser staan nu al hoog op mijn verlanglijst voor een eau de vie of slivovitz

maar voorlopig eerst maar is met de T500 experimenteren en ik hoop hier veel inspiratie en kennis te vergaren.

groeten Mac

Berichten: 661
(@rrillaerts)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Mac in de wondere wereld van het distilleren. Wees gerust je vind hier een massa aan informatie dat ikzelf soms de weg kwijtgeraak. maar stel een vraag en je wordt zo geholpen. Allemaal zeer bereidwillige mensen hier op het forum. Geniet ervan Cheers grts RenéR

Pagina 101 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?