Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 142 / 282

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Philippe,welkom,als het virus je te pakken heeft kom je er niet meer van af,ik wens je sucses met de eerste stook,als je vragen hebt hier staat een heel leger om die te beantwoorden en dat met veel plezier,we zijn net een grote fam.die soms elkaar ook jent maar bij stoken hoort elkaar stoken ook bij,dus welkom bij de familie.gr.Chris.en stook ze?

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Phillipe, welkom in ons midden en alvast veel plezier van je installatie toegewenst.
Cheers 😉

Berichten: 137
(@davidoff)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Deze namiddag enkele uren vrijgehouden om 2x een eerste run van 10l tot een goed eind te brengen. Het was even wachten tot de eerste druppel tevoorschijn kwam maar nadien liep alles op rolletjes. Daar ik nog enkele vragen en bemerkingen heb zal ik even een nieuw topic opstarten. 

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

een nieuw topic opstarten. 

Philippe, kijk vooral eerst even in het trefwoord zoekscherm op de homepage.
Vaak bestaat je vraag al en kun je eronder zo "aanhaken".
Cheers alvast man 😉

 

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom Philippe.

Berichten: 6774
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Bij deze heet ik iedereen die ik nog niet genoemd heb van harte welkom!

Het was een vreemde week waarin we een lange tijd offline waren door een ddos aanval. Maar we zijn er sterker uitgekomen!

Nu weer aan de slag om lekkere drankjes te maken voor de feestdagen ???

Berichten: 137
(@davidoff)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Sorry Nimrax, te laat maar neem je advies de volgende keer in acht 🙂

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Heey Philippe, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Het was een goed bedoeld advies. Je topic is heel gezellig en leerzaam geworden. Leuk dat we je al hebben kunnen assisteren met advies! Cheers man! 😉

Berichten: 4
(@bonkstmeister)
New Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ik ben John en woon net over de gens in Duitsland (gronau). Ik heb nog helemaal niets aan ervaring met stoken. Ik zou graag in contact komen met mensen hier in de regio (Twente en Nordrhein Westfalen ) om van te leren en samen lekkere drankjes te maken. Ik ben een liefhebber van kruidenbitters en rum. 

Ik ben 39 jaar oud en heb een eigen bedrijf. In ons huis in Duitsland hebben we een grote kelder waar ik deze hobby zou kunnen uitoefenen.

 

 

@ndré
Berichten: 1167
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom  op dit leuke forum Johan,

er zijn vast wel mensen in de grensstreek die je voort kunnen helpen, anders wel op het forum. Net een grote familie waar je met al je vragen en tips terecht kunt. Groet, @ndré?? cheers

Berichten: 191
 ScS
(@sarges)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Gezellig Johan, drankjes maken is leuk en drinken nog veel leuker... Zit genoeg kennis hier op het forum om je zeer goed op weg te helpen. Misschien heb je ook een grote tuin, zal maar vast wat fruitbomen gaan planten...

Gtz, ScS

Berichten: 191
 ScS
(@sarges)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Philippe,

Met de kennis die ik nu heb opgebouwd lijkt het erop dat mijn installatie niet voldoet aan mijn wensen.

Herkenbaar, ben begonnen met een smart still. Prima apparaat maar de zelfbouw riep al snel heer hard. Nu begint de T500 ook wel erg hard te roepen.... Smartstill gebruik ik nu voor drank die heeft staan trekken met kruiden voor een stook.

munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

En wanneer je een T500 hebt....... gaat de Grainfather roepen 😉

 

Berichten: 191
 ScS
(@sarges)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ja tuurlijk, je begint me al gek te maken voordat ik er aan begonnen ben 🙂

 

munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Je kunt ook een stap overslaan hahaha.

Ik heb alle stappen doorlopen 🙂

Pagina 142 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?