Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 198 / 282

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

William, het ging al fout met twee knappe dames in de online stookwinkel.
Daar is gewoon wat bekokstooft, gaat Bert er even met de prijzen vandoor en met de eeuwige roem aan de haal... Zullen we de camerabeelden van stookwinkel opvragen?

Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

William, het ging al fout met twee knappe dames in de online stookwinkel.
Daar is gewoon wat bekokstooft, gaat Bert er even met de prijzen vandoor en met de eeuwige roem aan de haal... Zullen we de camerabeelden van stookwinkel opvragen?

De beelden zijn belemmerd door jullie bestellingen ?

Edit Nimrax: Ja, verkeerde datum! Dus je komt er gewoon weer eens mee weg.
As usual... 😉

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Eerst 3 weken pintelieren, en dan zeggen dat de beelden belemmerd zijn door "onze" bestellingen. We zullen de beelden deze keer niet laten "hakken", omdat de beelden waarschijnlijk al vernietigd zijn. Om nu de beelden te tonen van 12 na 4 deze middag. De crew, had die datum van de beelden naar een andere datum veranderd. Overigens staat er één Hector en 7 dozen, en de oude emmers voor Nim. 🙂 🙂 . 

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Overigens, iemand een idee ,hoe je dat thuis verkoopt. "Schat ik heb toch echt die Hector nodig, ik kom anders stookvermogen tekort", (Hoe die ChrisV dat doet, weet ik ook niet, die heeft volgens mij een gouwe P.. ) En "Nee schat dat is alleen voor eigen gebruik" lukt hier ook niet. Ze zijn wel goed , maar niet gek.

Bewust
Berichten: 374
(@bewust)
Honorable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Wat een mooie prijs zo’n voetreis naar Jeruzalem. Is het ook goed dat ik ff zwaai als ik er over vlieg deze herfst vakantie op weg naar Toulouse. Hou van wandelen maar kost best veel tijd. Toch een slimme zet om die vrouwen te sturen.  Mijn vlierbessen bubbelen om de vier seconden dus dat gaat goed lijkt me.

 

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Bert je bent goed bezich,nu gewoon met rust laten tot het uitgebubbelt is,ps dat zwaaien mag ook???

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb een heel lief vrouwtje dat mij stimuleerd,ik weet die zijn zeldzaam,maar ik heb er een.???

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Bert is onderweg jongens!

Als hij terug is zijn de pruimen wel rijp. Hou je hoofd koel en Cheers 😉

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ja zo’n prijs laat je natuurlijk niet liggen.dat was erg roiaal van ons

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Bert is een sportief iemand, vanaf Parijs gaat hij ,te voet, op bedevaart naar Jeruzalem.

Een extra stapje van 4232 km. Dat worden toch meer dan 4 Berm overnachtingen.

 

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Als hij daar voor Nimrax bid dan krijgt hij er natuurlijk een paar nachtjes bij,ik denk dat Jan dat dan wel sponsert tot onbeperkt,anders leggen we wel €0000 bij zal ook niet zo’n groot probleem zijn.denk ik. Zo als ik begrepen heb stuurd,indien het te koud word in de berm Nimrax twee blonden met maatje 36 naar je om te warmen,ze zijn 72 maar hebben maat 36 in de schoenen beetje kalend (komt door het haar telkens verven) en 130 kilo,maar zo lij je geen kou.lief he?

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Bert, verdikkie, je moet even terug naar je startpunt, je gps en stappenteller en youtube livestream zijn niet aangezet op zijn smartfoon. Hij loopt van kerk naar kerk, overal om kerken zijn kroegen en barretjes met terrasjes. Die 72jr. bejaarde maagden slaat hij af, hij heeft nu meer aan een stormparaplu.
Maar dan nu: Welke prijs krijgt forumlid 1501,Chris?
Die heeft zich van schrik hier nog niet gemeld...

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Die is ondergedoken?was bang dat hij bij moest leggen bij die prijs?

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

1502 heeft ook schrik, maar moeten we ons niet bezig houden met 2000. Zal toch een topvakantie voetreis moeten worden. Mogelijk met een paar strandslippers, (als iemand die sponsort). Gratis rabarberblad, tegen de regen, een zakdoek voor op het hoofd, als het te warm wordt, en Battery Sergeant-Major "Shut-up" Tudor Bryn Williams op zijn wolk boven je , om je "aan te moedigen". En wie weet wat nog meer, de eerste bestelling boven de €100,- gratis geleverd binnen heel Europa? (nu €75)

Berichten: 4
(@frunk)
New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Hallo allemaal, bij deze wil ik me even voorstellen, mijn naam is Frank en woon in Roermond. Ik ben al een tijdje lid van dit forum maar nooit actief bezig geweest. Ik heb nog geen stook installatie maar wil me via dit forum en de ervaringen via medeforum leden wat meer erin verdiepen.

Groetjes Frank.

Pagina 198 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?