Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 200 / 282

Berichten: 4
(@frunk)
New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Ik denk dat ik wil gaan starten met het stoken van rum, aangezien ik graag een glaasje rum lust. Even een vraagje van huishoudelijke aard, het lukt me niet om een nieuw topic te starten, iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Altijd even aangeven in welk gedeelte je het wil plaatsen. Voor diverse zaken heb je aparte plaatsen. Er is bijvoorbeeld een afdeling gisten, recepten, grainfather , T500, etc.

Berichten: 4
(@frunk)
New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

@ChrisV ik had inderdaad in een ander topic gelezen dat je in de buurt zit. Is inderdaad een apart hotel. Ik wens daar ook niet te overnachten, hahaha.

Berichten: 30
(@whico)
Eminent Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

ChrisV, dank voor de tip. Ik ga gelijk kijken. Evds3, ik heb maar 1 pruimenboom en 1 grote kersenboom. Ik woon vlak bij Bitburg dus niet zo heel ver van Bernkastel (voor Duitse begrippen). Ga graag op je uitnodiging in en als je me kan adviseren zou ik dat top vinden. 

Proost,

Leo.

Berichten: 4
(@frunk)
New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

@William had ik gedaan. Ik heb een nieuw topic proberen te starten met mijn telefoon en ook op de tablet, werkte allebei niet. Snap niet helemaal wat er mis gaat.

Berichten: 284
 Rick
(@rick)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom mede-achterhoeker

Berichten: 24
(@roger)
Eminent Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ik ben Roger en heb samen met mijn echtgenote een huisje in het land van de Palinka (Hongarije), ik ben pas gestart met het stoken en moet dus nog veel ervaring opdoen. Mijn voorkeur gaat uit naar het uit stoken van eigen fruit en het verwerken tot likeur.

Murmillo
Berichten: 2690
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom Roger. Op dit forum zit je helemaal goed. Heel veel leesvoer, en extreem veel kennis. Ik ben in juni met niks begonnen en binnen 3 weken was ik op weg. Succes.

Berichten: 284
 Rick
(@rick)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom Roger! Hoe ging het ook alweer?! Eke sheke dre! Spelling zal wel helemaal fout zijn ??

Berichten: 4
(@rumjack)
New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Beste allemaal, 

hierbij stel ik me graag even voor. Ik wil graag gaan stoken omdat mijn voorkeur en interesse naar whisky, en rums gaat. Naast de lekkere borrels boeit het proces me ook mateloos. In het verleden heb ik bier gebrouwen. Maar nu is het tijd voor de volgende stap.

Kijk met plezier uit naar dit mooie forum

hartleijke groet

Rum Jack

 

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Rumjack.

Voor Wiskie en Rum ben je hier op de juiste plaats.

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Rumjack welkom! Hier ga je zeker vinden wat je zoekt en vragen staat vrij 🙂

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Welkom streetrodder.

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

libra welkom.

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

welkom Roger,heb net aan de grens van Hongarijen gezeten,hadden een mooi doopfeest,ik had voor de drank gezorgd,waren zeer tevreden met die Holander.

Pagina 200 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?