Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 206 / 282

evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

alle nieuwe leden welkom

Berichten: 55
(@reaper)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Ik ben RIchard, 32 jaar, Nederlander, woonachtig in Belgie sinds 15 jaar. Ik maak al een jaar of 5 zelf (fruit)wijn, en mede. Recent daarbij ook een paar keer bier gemaakt (nog geen hoogvliegers geproduceerd), om als uiteindelijk doel Whisky te maken. 

Dit weekeind staat het op de planning om de eerste poging te doen met whisky. er ligt a 7kg geturfd mout te wachten.

Mijn opstelling

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Richard, welkom! Laat even weten of het allemaal gelukt is komend weekeinde.
Cheers alvast man! 😉

Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Richard op dit mooie forum!

De spullen heb je al om een mooie borrel te maken. Hoop dat het gelukt is dit weekeinde,  proost ??.

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Welkom Richard,op dit leerzame leuke forum,een fam.vanstokers,af en toe een beetje gestoord maar dat zal wel vd.drank en bepaalde druppels komen?sucses met je geplande Whisky.

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Richard,

Recent bier gemaakt, dan zal het nog even moeten op smaak komen. Mochten het toch geen hoogvliegers worden. Ook met bier kan dit forum je, zonder moeilijke uitleg, vooruit helpen. En bedenk :"Of All The Gin Joints In All The Towns In All The World, She Walks Into Mine." Rick Blaine (HB)

 

Murmillo
Berichten: 2690
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom!!

@ndré
Berichten: 1159
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom Richard, 

Lukt vast wel om heerlijke whisky te maken. Cheers @ndré??

Berichten: 1
(@jengen)
New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

hoi ik ben jengen

terug in de hobby ik heb ooit paar jaar geleden begonnen om een potstill te maken

en bijna klaar

dus ik heb nog aantal vragen over me still

greets jengen

@ndré
Berichten: 1159
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom terug Jengen.

Cheers. Groet, @ndré??

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Welkom Jengen,en voor vragen zit je hier goed.er zit genoeg kennis op het forum.

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hoi Jengen, stel gerust je vragen in bestaande topics of als je vraag hier nog niet bestaat maak je zelf een topic aan. Veel plezier hier, cheers alvast 😉

Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Jengen, welkom op dit prachtige leerzame forum.

Ik zit hier pas een jaar bij maar al zo veel geleerd, je zit hier dus perfect?. 

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Mattijs welkom.zo zie je maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan,stoken blijft in je DNA zitten.ik heb zelf niet een favorite drank,ben geen fan van palinca maar zit hem al twee dagen te drinken,was goed geslaagd,ik stook meestal fruit maar ook mais,je zit hier op een heel leuk forum met veel behulpzame maar ook een beetje een gestoorde fam.alleen ik ben een beetje normaal maar dat komt om dat ik geen hersens heb dus zijn niet aangetast.welkom bij de fam.

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hoi Matthijs, ik heb een leuke reportage mogen maken bij Pino, afgelopen zomer. We hopen allemaal dat hij voor komend seizoen weer een nieuw rum melasse project start.
Lees je vooral lekker in en met de perfecte gist van de stookwinkel gaat het allemaal goedkomen. Mooi keteltje trouwens! Cheers alvast man 😉

Pagina 206 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?