Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 276 / 282

Berichten: 6
(@janscholte)
Active Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Goedenavond, ik ben Jan en heb zelf een still gemaakt. Ben er al een paar jaar mee bezig maar heeft even op een laag pitje gestaan. Nu weer peren mash klaar staan en over 2 weken stoken

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hoi Jan, welkom bij de club. Een foto'tje van je opstelling kunnen we enorm waarderen. 🙂

Berichten: 1
(@rpreno)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Hallo allemaal, sinds een paar jaar maak ik wietolie, heb met een maat van me de T500 gekocht omdat het kopen best wel in de papieren liep. Zelf maken is ook veel leuker. Voor het indampen en terugwinnen heb ik een keteltje uit China met een waterkoeler om alcohol terug te winnen. Werkt prima. Met de voorhanden spullen kan ik ook een keer proberen een borrel te stoken, vandaar mijn interesse in jullie verhalen en kennis. We hebben een paar pruimenbomen staan en ook ander fruit is bij vrienden en bekenden wel voor handen. Ik ga eens even op speurtocht hier, wat ik lees bevalt me prima. Respect naar elkaar en de wil om informatie te delen, dat maakt het leuk toch! 

ik kon me geen Reno noemen, want die is dr al haha.

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hoi Reno, dan is topic "wietolie, een gift van de goden"iets voor jou maar die heb je vast al ontdekt. Veel succes en plezier hier, welkom!

Berichten: 99
 Reno
(@reno)
Estimable Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Welkom naam genoot !!

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom marc

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Arie

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom ChrisW

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Animus.

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Jan

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom RP (reno)

de Scheider
Berichten: 79
(@ahelmons)
Trusted Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

de Scheider
Berichten: 79
(@ahelmons)
Trusted Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Beste Nimrax, 

het heeft even geduurd, maar dankzij een nieuwe i pad lukt het maken van foto’s, volgens jouw voorbeeld, wel. Dit zijn enige onderdelen met een keteltje.

gr. Ad.

Berichten: 2
(@case4)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Hallo allemaal! 

Ik ben Kees uit Noord-Limburg! Sinds 3 maanden ben ik met mijn vader (@peetteeuw op het forum), broer en schoonbroer aan het stoken. Ik ga eerst wat experimenteren met het zelf maken van whisk(e)y en gin middels maceratie. Als de resultaten bevallen ga ik kijken wat er nog meer te stoken valt. 

Alchemist
Berichten: 3166
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom Kees, kijk dat is mooi een activiteit voor de hele familie.

Pagina 276 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?