Meldingen
Alles wissen

Is dit wat voor t500 vermogensregelaar

Pagina 1 / 6

Berichten: 132
Topic starter
(@ronnor)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden
Beantwoorden
86 reacties
Berichten: 292
Berichten: 132
Topic starter
(@ronnor)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Beantwoorden
Berichten: 292
(@erikjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Volgens mij had ik d e ze eerst ook gezien. Er was iemand hier die me erop wees dat deze waarschijnlijk niet 2000 watt continu aankan. De 4000 watt is ook de maximale piekbelasting wat hij aankan. Degene die bij mijn link zou moeten staan gaat tot 10.000 watt piek. Maar ja, het blijft Chinees dus afwachten

Beantwoorden
Berichten: 292
(@erikjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Geen idee hoe je een link neerzet haha
Edit Nim: Als je de url in je post hebt gezet, dan meteen op enter klikken, dan wordt het door de site onderstreept en is de koppeling aanklikbaar.

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

https://nl.aliexpress.com/item/32987832157.html?

Β 

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Overigens 10.000 w piek op mijn plonnen (stoppen) ik ben benieuwd, maar ik denk dat het kritiek wordt.

Beantwoorden
Berichten: 292
(@erikjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Bedankt voor de link, hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?

En inderdaad 10.000 watt en al onze stoppen zouden eruit moeten liggen. Maar liever overgedemensioneerd dan halverwege de stook een kapotte regelaar of nog ergere dingen

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Heb van je link , tot het ? gekopieerd en geplakt en danΒ  koekelen. Gaf dit resultaat. Heb zelf vaak genoeg hetzelfde probleem.

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Heb van je link , tot het ? gekopieerd en geplakt en danΒ  koekelen. Gaf dit resultaat. Heb zelf vaak genoeg hetzelfde probleem.

Beantwoorden
Berichten: 292
(@erikjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Thx, weer wat geleerd. N u tijd voor een borrel πŸ™‚

Beantwoorden
gompie
Berichten: 991
(@gompie)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

@Ronner

Het is een zeer simpele uitvoering van een dimmer, je moet altijd de zwaarste uitvoering nemen als je hem continue gebruikt, hij heeft geen echte koeling en zelfs geen groot koelblok, hij wordt dus erg warm en loopt altijd op het randje van zijn kunnen. Aan de achterkant zit een onbeveiligde aansluiting voor je ketel, je kan daarmee zo onder stroom staan, dus wel goed afschermen. Verder zit er niet een echte filter op om netwerk vervuiling te gaan, kan dus storen op bv wifi. Zorg wel dat je aarde gebruikt, vaak zijn de ontwerpen zo slecht dat bij storing de behuizing onder stroom kan komen te staan, ook niet in de buurt houden van alcohol voor dat hij een knal kan geven, verder valt het wel mee.

Beantwoorden
Berichten: 132
Topic starter
(@ronnor)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Gompie wat vind je van die andere dan?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ik heb de triac uit de allereerste link en die werkt perfect!!! 3000W element eraan en bij kookpunt teeugschroeven naar 15-30% en het gaat helemaal top. Zeer te vreden over.

Beantwoorden
gompie
Berichten: 991
(@gompie)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ik heb best wel wat zoekwerk gedaan maar niet echt iets kunnen vinden wat wel goed is, eigenlijk stond ik verbaasd dat er zo weinig te koop is, en als je wel wat vind is het bizar duur. Ik denk dat zelfbouw nog het beste is maar dat moet je wel kunnen, ik denk dat je het beste hier op het forum kan vragen wat andere gebruiken, en anders die toch maar die uit China proberen en veilig er mee omgaan, zo duur zijn ze niet.Β Β 

Beantwoorden
Pagina 1 / 6
Deel:

Β©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?