Count me in! Zoals aangegeven ga ik wel
Vlees etc regelen...leuk! Als het kan neem
Ik graag mn brandweerauto mee, dan hebben we volgende dag ook vers afgebakken croissants en gebakken eieren....
Ik ben net nieuw op Stookforum en moet nog een hoop leren maar het lijkt me wel erg gaaf om bij een bbq met stokers te zijn! Zijn nieuwe leden ook welkom? Ik kan vlees meenemen?
zo jammer dat het zo ver weg zal zijn .Loodrecht is al 170 km heen en s'avonds ook weer dat eind terug .
en ameland is plaats zat maar weer te ver voor de zuiderlijke collega's ?
Fonzie,natuurlijk zijn nieuwe leden welkom,graag zelfs.ook de partner en kids zijn welkom,zelfs de hond kat en papagaai.alleen die laatste in de gaten houden dat ze niet op de bbq belanden
Ach, Loosdrecht was leuk maar er is zoveel meer, zolang er maar een strandje is, overnachtingsmogelijkheid, Beetje rolstoel toegankelijk, Lees: Fijn voor Nim maar prettig om letsel bij forumleden te voorkomen want het is dit jaar niet alcohol vrij 😉 Muziek en drones toegestaan en een totale ontheffing van wetten voor alles wat normaal niet mag. Wie?
Strand bij Callantsoog nimrax! ?
WETTEN bestaan die dan,die maken het leuke aan het leven kapot.?er is een wet onder stokers,GEEN alc.vrij bier.
Strand bij Callantsoog
In mijn achtertuin?
En Chris, op jouw verjaardag geldt een vrijstelling van wetten, nog gefeliciteerd man!
jou achtertuin ? daar loopt die gevaarlijke hond !
Kan de BBQ niet beter bij een scouting of zoiets gehouden worden?
Meestal voordeliger dan een camping of een feestlocatie.
Groet, @ndré
Hahah nou m’n kat komt niet buiten dus die laat ik wel thuis dan maar super tof iig!
Weet niet drank en scouting?zul je dan wel even moeten vermelde zo dat je niet voor verassingen komt te staan.
Kan de BBQ niet beter bij een scouting of zoiets gehouden worden?
Ik was juist het zelfde aan het denken, daar is electriciteit en sanitair, en is meestal afgelegen voor het lawaai, zouden er vorig jaar geen klachten geweest zijn, omdat ze in loosdrecht groepen mijden dit jaar, onze groep gaat er ook niet kleiner op worden..
grts.
Weet niet drank en scouting?
Daar moet een oplossing voor te vinden zijn, het is toch maar het sanitair en een eventuele slaapplek dat we samen nodig hebben.