Meldingen
Alles wissen

Voorraad waarschuwing Still Spirits T500, gist en meer....

Pagina 1 / 2

Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Tijdens de lockdown is er ontzettend veel verkocht. Niet alleen door stookwinkel, maar wereldwijd kochten thuiswerkers veel meer online dan gebruikelijk. Dit heeft ook de leveranciers wat voorraad betreft helemaal leeggetrokken.

De RVS T500 refluxkolom is al een tijdje uitverkocht en het is niet te zeggen wanneer deze er weer is. De koperen versie heb ik er nog 6 van voorradig, als deze op is weet ik ook niet wanneer ze er weer zullen zijn.

Hetzelfde verhaal met de Copperdome en koeler voor de T500 boiler/Grainfather, deze is in productie en ook deze verwacht ik niet op korte termijn terug.

Mocht je op korte termijn een T500 overwegen, er zijn nu dus nog 6 koperen reflux versies. Daarna is het echt even gebeurd.

Ook de Turbo Classic 8 gist is opnieuw in de maak (het bekende blauwe zakje) wel heeft Stookwinkel nog ruime voorraad van het merk Prestige, zie: https://www.stookwinkel.nl/product-categorie/gist-enzymen-en-cider/?_sft_product_brand=prestige&orderby=popularity

Er is ook nog goed nieuws, de Grainfather G30 komt eind deze maand weer op voorraad! En dat is maar goed ook, want volgende week krijgt Stookwinkel een extra stelling met 54 nieuwe palletplaatsen en het zou zonde zijn als die erg lang leegblijven! De Grainfather G70 is nog wel direct uit voorraad leverbaar.

Ook zijn er nieuwe emmers onderweg met een verbeterde kraan die je niet meer hoeft te smeren. Maar die zijn pas net per schip vertrokken uit China dus dat duurt nog even. Ik hoop dat deze levering precies aansluit op het uitverkocht raken van de vorige batch ? 

Ik doe mijn best voorraad zo snel mogelijk aan te vullen, maar aan uitverkochte leveranciers kun je vrij weinig doen ?

Levering van het koperwerk uit Spanje komt langzaam weer op gang. Wil je met een Alquitara aan de slag om een Tiny Project  van Robbert na te maken dan kan dat nog dit weekend! (Vraag het voor vaderdag?)

Beantwoorden
23 reacties
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Het is bevestigd, de Grainfathers zijn in Nederland en worden eind komende week bij Stookwinkel binnen verwacht. Ik heb ze vast op bestelbaar gezet, maar houd dus rekenng met enkele dagen levertijd.

Ook de voorraad Conical Fermenters word weer aangevuld.

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Alle T500 's zijn nu uitverkocht. Naar  verwachting komen deze  niet voor augustus binnen. Sorry voor iedereen  die van plan  was hem eerdaags aan te schaffen!

Wil je op de hoogte gehouden worden wat  betreft de voorraad dan kun je bij het product inschrijven op de wachtlijst. Ik hoor soms dat het in bepaalde browsers niet lukt, stuur mij dan  een mail, dan  voeg ik je toe!

Met de warme dagen  in  het vooruitzicht gaan  we de komende dagen s'nachts werken . In de loods liep de temperatuur vandaag al op tot 40c (plat stalen dak) en het gaat nog warmer worden. We moeten stellingen  bouwen. Dus versturen we de komende dagen tot 12.00 en gaan we siesta houden. 

 

 

Beantwoorden
Murmillo
Berichten: 2690
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Zet hem op. 

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Tijdens de lockdown is er ontzettend veel verkocht. Niet alleen door stookwinkel, maar wereldwijd kochten thuiswerkers veel meer online dan gebruikelijk. Dit heeft ook de leveranciers wat voorraad betreft helemaal leeggetrokken.

Er is ook nog goed nieuws, de Grainfather G30 komt eind deze maand weer op voorraad! En dat is maar goed ook, want volgende week krijgt Stookwinkel een extra stelling met 54 nieuwe palletplaatsen en het zou zonde zijn als die erg lang leegblijven! De Grainfather G70 is nog wel direct uit voorraad leverbaar.

 

De stellingen horen bijna leeg te zijn, voorraden moeten verkocht worden 

Volle stellingen voor 2 dagen (weekend) is oké, daarna weer gewoon gaan verzenden, 

het is nog geen zomervakantie. En het groene ei moet kunnen blijven werken. (kachel blijven branden met 30°c is overdreven)

 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

De theorie is mooi maar dat gaat hier niet op. Leveranciers zijn vaak uitverkocht voor je het weet. Als ik zie dat er Grainfathers beschikbaar zijn koop ik voor een maand, zelfde met T500,s. Alles is nu op bij de leverancier. Heb 24 Grainfathers kunnen kopen maar denk dat ik over 2 a 3 weken weer leeg ben. Emmers koop je voor een jaar in china. 2 maanden productie en 6 weken op de boot. 15 pallets staan anders oo de grond. Kleiner inkopen kan niet, dan moet er geld bij.

Zo ik mag naar huis van mezelf ?

Beantwoorden
Murmillo
Berichten: 2690
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Enjoy the sun!

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Het begint ergens op te lijjken. Volgende week nog zo',n wandje ?

Beantwoorden
Alchemist
Berichten: 3166
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Dat lijkt verdomd veel op de stellages hier op het werk, goed spul is dat. 

Beantwoorden
Berichten: 292
(@erikjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Dat is spul van de concurrent. Zelf bouw ik een ander merk op door het land

Beantwoorden
Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

De (stook)-hemel wordt uitgebreid! Yeahhh!!! ???

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Dat is spul van de concurrent. Zelf bouw ik een ander merk op door het land

Dit heb ik in Duitsland besteld bij Topregal.

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

De (stook)-hemel wordt uitgebreid! Yeahhh!!! ???

Jaaaa is wel de bedoeling ::-) 

De andere wand komt het ook, maar daarvoor heb ik gebruikte stellingen van mijn vervoerder overgenomen. De hele indeling gaat veranderen.

Beantwoorden
Berichten: 292
(@erikjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Zelf werk ik voornamelijk met metalsistem. Dat is Italiaans. Het bedrijf waar ik voor monteur komt buit noordholland. Je hebt wel 1 van de betere stellingen gekocht. Vergeet je alleen de borgpinnen niet 😉

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

vergeet je alleen de borgpinnen niet 😉

Die zitten er in, alleen de staanders nog vastschroeven in het beton. Al kan ik me echt niet voorstellen dat het ooit nog om zal vallen.

 

Beantwoorden
Pagina 1 / 2
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?