Meldingen
Alles wissen

Cuts suikerwash T500 Kolom

Pagina 2 / 2

dumo
Berichten: 1210
 dumo
(@dumo)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

komt in de geburen.

het is het geen wat ik nu doe, maar de naloop van uwe whiskey, calvados, enz.. kun je niet bij de rum mikken want dan ga je n'en andere smaak krijgen ,... kan misschien lukken om andere smaken te ontwikkelen.

Het is eigenlijk n'en neutrale alcohol stoken van de naloop dat ik zou willen, ik zal het wel eens proberen.

toch bedankt.

grts.

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

komt in de geburen.

het is het geen wat ik nu doe, maar de naloop van uwe whiskey, calvados, enz.. kun je niet bij de rum mikken want dan ga je n'en andere smaak krijgen ,... kan misschien lukken om andere smaken te ontwikkelen.

Het is eigenlijk n'en neutrale alcohol stoken van de naloop dat ik zou willen, ik zal het wel eens proberen.

toch bedankt.

grts.

Je krijgt hem nooit neutraal genoeg om de smaak niet te herkennen. Dat heb al een paar keer geprobeerd met alcohol waarmee ik wietolie had gemaakt. Je kan herstoken wat je wil neutraal wordt het nooit meer. Die alcohol is dus niet meer voor conumptie te  gebruiken tenzij die penetrante smaak van wiet je smaak is natuurlijk. 

 

Je hebt toch de t500? Stook de naloop nog eens keer dan proef je het. 2 liter naloop en 2 liter water zal voldoende zijn om droogkoken te voorkomen verwacht ik maar probeer het wel even uit en blijf erbij.

Beantwoorden
Berichten: 21
(@koolmees)
Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Inderdaad Gompie,

Zo doe ik het ook, beginnen met een uurtje bij koelwater temperatuur 40 a 45 graden. daarna heb je de meeste scherpe smaken zoals ethylacetaat en aceton er wel uit. waarom dit niet in de handleiding staat is mij onduidelijk. op deze manier krijg je echt een veel beter alcohol.

 

Beantwoorden
Pagina 2 / 2
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?