Meldingen
Alles wissen

Topic 2000 ChrisV Moonshine

Pagina 23 / 29

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ed de mais is 12 kg en suiker die staat onder ik gooi het vat vol tot 70-75 ltr.de mais stook ik ook mee.

Beantwoorden
Ed
Berichten: 50
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Bedankt Chris, staat intussen te gisten …..Groeten

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ed,ik werk meestal met 100 tot 500 kg.maar als je niet zoveel kilo’s verwerkt zou ik de appels even beetje koken zodat ze wat zacht zijn.voor mij is dat ondoelijk,krijg ook zo wel de flessen vol ik kijk niet op een paar liter.mais kook ik natuurlijk wel.sucses gr.Chris.

Beantwoorden
Ed
Berichten: 50
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Gisteren nog kweeperen gedaan en staan hevig te gisten , 1ste keer ...we wachten af . Chris nog bedankt voor de antwoorden!

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Graag gedaan sucses

Beantwoorden
Berichten: 11
(@dave6825)
Active Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

???

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Gisteren de vaten in de woonkamer gezet,is s’nachts te koud in de aanbouw.12-14 gr. gelukkig heeft Adriana er geen probleem mee.de vorige keer een dure pers verkloot,vat liep over.het staat nog mooi te vergisten,ik hoop zondag of de volgende week te kunnen stoken.

Beantwoorden
Berichten: 3546
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Nou Chris, we hangen weer aan je lippen...(topic2000)! Goed man!

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Gelukkig heeft Adriana er geen probleem mee.de vorige keer een dure pers verkloot,vat liep over.

Wie zet nu zijn vat op de kat zijn staart, natuurlijk dat dat beestje meteen verkloot is. En dat zegt dan dat hij geen vlieg kwaad doed, maar zet wel een zwaar vat op zijn kat, of was het een sinaasappelpers?

 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

De kat had wel miauwwww geroepen die pers helaas niet?net in mijn vaten gekeken,niet stoken dus,komt ook wel beetje goed uit,gisteren met een bevriende buurman twee flessen geproefd.???

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Hehe.eindelijk de 210 ltr stookwijn van mais uitgegist,dat betekend morgenvroeg kou lijden.de ketel gaat aan???☄️?⚡️? je hebt bij stoken echt geduld nodig.

Beantwoorden
Ed
Berichten: 50
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Je mais heeft toch wel een maand aan het gisten geweest dan ….. veel succes... benieuwd naar de opbrengst …. dicht bij je ketel gaan zitten denk ik en optijd iets voor te proeven hé ..

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ja ongeveer 4 wkn.ik kom er net achter dat ik morgenvroeg een afspraak heb,om 10 uur.en moet om 13.30 rijden.kijken hoe ik dat doe.anders morgenavond proberen te  stoken.en vrijdagmorgen.zat.moet ik ook rijden.?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Helaas vandaag niet gelukt om te stoken,moest op controle,conclusie,Chris is nog kerngezond.dus ook weer blij om.dan morgen de ketel aan.

Beantwoorden
Berichten: 3546
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

En laat je je weer helemaal lekker gaan...
Moonshinen zit hem in zijn bloed.
En zijn bocht is donders goed!...
Dit topic loopt trouwens als een trein
Al op pagina 2 dus dat is fijn.

Oww...verkeerde topic! ???

Beantwoorden
Pagina 23 / 29
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?