Meldingen
Alles wissen

Topic 2000 ChrisV Moonshine

Pagina 25 / 29

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb de vlam weer onder de ketel met 80 ltr vd. mais,zou eigenlijk twee ketels van 55 ltr.stoken maar ik heb te weinig tijd,pijn in mijn rug en koud buiten dus 80 ltr.in een keer stoken.de rest helaas gedumpt.doe de volgende keer telkens een vaatje geen drie meer.een vaatje kan ik altijd wel stoken.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ben de hele dag aan het stoken en heb de deur vd.aanbouw open,heeft Adriana die net dicht gedaan,loop ik daar vol met mijn kop tegenaan staat nu een afdruk van mijn hele gezicht op,en zij geen medelijden nee lag krom van het lachen.dat noemt men liefde?mijn hele kop doet pijn.moet ik straks verdoven met ???

Beantwoorden
Berichten: 3546
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Chris ik vind je zielig...kusje erop? 🙂

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Het comentaar wat ik kreeg:
zijn nu eindelijk je hersens wakker?,en kun je ze nu eindelijk gebruiken?!.
dat noemt men liefde?

Beantwoorden
Berichten: 3546
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Owwww.... je hebt toch altijd ons nog, ouwe (auwie) reus?! 😉

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ja jullie voelen tenminste mee.zit nog in de kou voor haar te stoken,en dan zo iets.door die kou krijg ze straks ook maar een kleine verassing,van 2 cm.normaal 3 cm.???zal haar leren.?ik heb haar gevraagd om als ze mij mist effe buiten te komen kijken,mischien ben ik bevroren,krijg ik tot antwoord dan is er mischien eindelijk iets hard???

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb er 13 ltr.uitgekregen,moet ik nog verdunnen zal wel 15-16 ltr worden van 40-42.ik ben tevreden.morgen verdunnen en op eiken.

Beantwoorden
Murmillo
Berichten: 2690
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Niet klagen. Je hebt weer een productieve dag gehad! 🙂

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Verdunt tot 40% 17 ltr.nu op hout beetje rode port en tegen de radiator,vanavond naar buiten.en dat elke dag.tussendoor dopje losdraaien.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb lang geen fruit meer gestookt,telkens mais,Adriana vind deze erg lekker.en ik heb zo minder werk.we nemen als wij op vacanti gaan 20 ltr mee,en als ik daar ben gaat daar de ketel ook aan.de fam.en vrinden willen leren hoe ik deze maak.minder werk minder afval.en minder troep.

Beantwoorden
Ed
Berichten: 50
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ik heb hier ook wat staan ... volgens jou recept Chris ik ben benieuwt .... Bedankt daarvoor ...

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ed ik heb weer een ton staan te vergisten,morgen weer een vol maken.heb 20 ltr.nodig voor vacantie,daar staan  nog 10 ltr.maar je weet maar nooit?en 30 ltr.zijn zo op??????

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ik heb gisteren een fles sherry gekocht om er een beetje van aan mijn drank te voegen,dit omdat vaak voor Whisky port of sherry vaten gebruikt worden,een borrelglaasje op 5 ltr.met port is lekker kijken hoe hij smaakt met sherry.ik zit nu weer mais te koken.en zaterdag stook ik weer en gaat er weer een vat vol.als ik in Roemenie kom staat de gekookte mais voor mij klaar hebben ze mij verteld,dus niet werkeloos.?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb er wat honing bij gedaan op advies van Robbert,zou beter de suikers oplossen in de mais.dus ben benieuwd.het is dat ik alleen spullen wil gebruiken die rond om mijn huis verkrijgbaar zijn.hou niet van zakjes en meetaperatuur.honing kom ik ook makkelijk aan.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ik had gedacht vandaag te stoken maar het blubt nog,denk en hoop maandag,het ander vat waar ik ook nog wat honing bij gegooit heb staat ook mooi te vergisten,staat lekker in de zon.als ik maandag kan stoken gooi ik nog een vat vol.en over 4 weken hoop ik dat dan te kunnen stoken dan gooi ik twee vaten vol die stook ik als ik terug kom van vacantie.?die ketel heb ik niet voor decoratie die moet brullen?

Beantwoorden
Pagina 25 / 29
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?