Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Drupelken

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Drupelken

@drupelken

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "Klopt deze verdunning wel?" – 3 jaren, 1 maand geleden

    Hey u berekening klopt je zult best u alcohol naar 27% brengen . Dus meer water bij doen .
    Mvg
     

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "rum verder bewerken" – 3 jaren, 2 maanden geleden

    Anders moet je maar eens een belletje geven .

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "rum verder bewerken" – 3 jaren, 2 maanden geleden

    Ik maak honing likeur op 40% en dan meng ik hem met de rum en je doet er zoveel in dat jij wil dat het door smaken en dan een paar weken laten staan. 

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "Picon" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    Bms wijndepot kinabast 50g 2.55 euro

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "Picon" – 3 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "Picon" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @moonshiner79 IK ga het eens navragen want ze hebben het voor mij van daar meegebracht ik hou u op de hoogte

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "Picon" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @moonshiner79 BMS Kuurne

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "rum verder bewerken" – 3 jaren, 5 maanden geleden

    @johans Je kunt hem bewerken met honing dan heb je een zoete en licht gele rum.
     

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "Picon" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @moonshiner79 Ja khem het 8 dagen in de frigo laten staan.

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "Picon" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @robbert Bedankt voor de uitleg maar ik ben op zoek naar de juiste hoeveelheid

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "Picon" – 3 jaren, 6 maanden geleden

    @alchemist Ik heb de Picon gemaakt en hij smaakt heel goed bedankt voor het recept

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken antwoordde op het onderwerp "Picon" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    Bedankt ik ga het u laten weten als het gelukt is

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken vind forumbericht "Picon" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Drupelken

    Drupelken posted a new topic "Picon" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    Kan iemand mij helpen met een recept voor pure picon te maken ik vind de juiste hoeveelheid niet

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens