Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

eddyy

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van eddyy

@eddyy

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van eddyy

    eddyy posted a new topic "Witte waas na eerste stook" – 9 maanden, 1 week geleden

    Ik heb een stookwijn gemaakt van diverse soorten druiven. Heb de ze ontsteekt in een kunststof vat gedaan de vruchten heb ik overgoten met gefilterd water, gist en gistvoeding bijgedaan daarna  boeltje onder waterslot laten gisten. Na uitgisten alles in…   Meer lezen»

  • Profielfoto van eddyy

    eddyy antwoordde op het onderwerp "Koolzuur toevoegen?" – 9 maanden, 1 week geleden

    @stookje in Duitsland betaal je voor een cilinder 8 euro bij een actie soms maar 6 euro dit in aldi lidl  kaufland en anderen.

  • Profielfoto van eddyy

    eddyy antwoordde op het onderwerp "Palinka" – 2 jaren, 4 maanden geleden

    @harryd1969 hallo ik heb via het telefoonnummer een SMS gestuurd en ook een verzoek via WhatsApp  grts eddy

  • Profielfoto van eddyy

    eddyy antwoordde op het onderwerp "Palinka" – 2 jaren, 4 maanden geleden

    @harryd1969 hallo harry , ik heb wel interesse in die ketel. Hoe kunnen we hier verder over praten/ schijven.

  • Profielfoto van eddyy

    eddyy posted a new topic "Palinka" – 2 jaren, 4 maanden geleden

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens