Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Bartholomeo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Bartholomeo

@bartholomeo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Eerste keer whisky" – leuk 2 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Solderen rvs 304 en koper" – leuk 8 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Solderen rvs 304 en koper" – leuk 8 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo antwoordde op het onderwerp "Gisten van appelpulp" – 10 maanden, 1 week geleden

    Appels gaat normaal gezien tamelijk makkelijk, zoals Robert al aan haalde PH controleren, en te weinig gist.
    Ik gebruik op 25l 40gr gist, hotrod fruit complex, of Hotrod wine complex, nog niet 1 keer problemen gehad met de vergisting.
     
    Succes 

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo antwoordde op het onderwerp "Bier destilleren" – 11 maanden geleden

    Ik heb ongeveer 240l bier gedistilleerd, het is best te doen maar ik heb er wel wat werk mee gehad. Ph was amper 2, het alcohol gehalte was ook tamelijk laag, heb er ongeveer 25l aan overgehouden na eerste stook,…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Welke gist voor whisky?" – leuk 11 maanden geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Witte wijndruiven concentraat voor Brandy/Cognac/ project gaat door! Cans 2,5 liter €22,00" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "750 L, Biologische witte druiven concentraat, het project gaat door!" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Whiskey maken en methanol?" – leuk 1 jaar geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo antwoordde op het onderwerp "Mijn vergistings setup in een koude ruimte." – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @harryd1969 welk merk van fermentor is dat, heel mooie opstelling

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Honing Bourbon." – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "schnapps" – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Na het gisten" – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Tijd/temperatuur" – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Korrelig laagje op stookwijn" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Korrelig laagje op stookwijn" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Welke temperatuur wat" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo vind forumbericht "Welke temperatuur wat" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo antwoordde op het onderwerp "Korrelig laagje op stookwijn" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    Kost 4€99 bij Ikea en past perfect in een airstill 

  • Profielfoto van Bartholomeo

    Bartholomeo antwoordde op het onderwerp "Korrelig laagje op stookwijn" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    Dit kun je perfect gebruiken hiervoor, als je stookwijn nog brokjes appèl heeft 
     Screenshot_2024-12-16-22-29-32-601_com.android.chrome.jpg

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens