Meldingen
Alles wissen

Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Pagina 74 / 109

Berichten: 15
(@bertel)
Active Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Hallo DDM,

Grappig om hier een foto (allereerste foto van jouw post op 7 augustus 2017) van mijn allereerste zelfbouwinstallatie te zien :-). Ik heb vervolgens een installatie gebouwd met een koperen ketel van 80 ltr. Vorige week heb ik een Grainfather met T500 besteld bij Stookwinkel en ontvangen. We gaan de draad weer oppikken.

Gr. Bertel

 

Beantwoorden
Berichten: 15
(@bertel)
Active Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ik heb uiteindelijk vorige week de Grainfather en T500 refluxkolom besteld bij Stookwinkel en inmiddels ontvangen. Ziet er toppie uit. De volgende bestelling wordt de copper dome en de koperen alambiek condenser.

 

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

juist een T500 gekregen van mijn vrouwtje voor mijn verjaardag en besteld bij jan  nu heb is al bijna een museum  ik had al 5 ketels en nu komt  nr 6 maar bedankt aan mijn vrouw voor het mooie verjaardagsgeschenk

 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Dag Erik, check de email even. Er was een fout bij de order.

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

ja kost niet meer de prijs van de winkel maar €80 meer nu spijtig !!!mijn vrouw had die besteld voor de prijs van de winkel en ja nu kan dit niet meer  !!!! spijtig

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

het staat nog altijd voor de prijs die wij betaald hebben te koop !!!!

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

De btw was  niet in rekening gebracht, sorry Erik. Er is een storing die slechts bij enkelen te zien is. Een combinatie van browser en bestellen met een buitenlands ip nummer. Ik krijg de storing er niet uit. Voor dit bedrag kan ik ze zelfs niet inkopen. Echt sorry!

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

geen probleem jan

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Gelukkig Erik, dit probleem is bijna bij niemand zichtbaar. Je bent pas de 2e die hier iets van gemerkt heeft. Bekijk je de site op een andere computer, browser of op je telefoon dan zal je zien dat de prijzen incl btw zijn. Dat is niet alleen voor de T500 zo maar voor alle producten op de site. Er is op internet helemaal niets te vinden over dit probleem. Het lijkt er op dat er iets in de lokale browser zit dat aangeeft dat er prijzen excl btw moeten worden gentoont.

Beantwoorden
Berichten: 230
(@lucifertje)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Even inbreken; ben net zelf webwinkel met wordpress begonnen.

Het probleem zit hem waarschijnlijk in het gedeelte waar je selecteert naar welke landen je verstuurt. Daar zitten ergens BTW opties in verstopt.

 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Thanks! Het probleem is ontstaan nu ik voor de belastingdienst de btw in belgie moet afdragen aan belgie en niet aan nederland. Nu zouden alle andere landen die bestellen de nederlandse btw moeten betalen want alleen voor Belgie kom ik boven de export grens uit. Het punt is nu dat ik alle landen apart moet gaan invoeren als 21% btw omdat op een of andere manier niet altijd de btw wordt berekend als je niet vanuit nederland of belgie besteld. Het lijkt willekeurig te gaan. Ik heb nu de meest voorkomende landen ingevoerd met nederlandse btw. Ik hoop dat het probleem daarmee is opgelost. evds3 bestelde vanuit duitsland en daar had de nederlandse btw berekend moeten worden maar dat gebeurde dus niet...

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

ach ik dacht dat deze in de aanbieding was 

maar geen probleem ik heb al 5 keteltjes en ooit koop ik toch die t500

 

 

Beantwoorden
Berichten: 139
 Eric
(@erbij)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ik ben naarmate ik de T500 vaker gebruik erachter gekomen dat de reflux niet meer geheel is opgevuld.

Moet ik nu opvullen met koperen zadels of kan ik beter opvullen met RVS ringen.

Beantwoorden
gompie
Berichten: 991
(@gompie)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ik zou mij er helemaal niet zo druk om maken, zolang het niet meer dan 5 cm is wat je tekort komt. Je zal zien dat het niks uitmaakt in de sterkte van de alcohol, dat fluctueert toch altijd wel wat. En anders zou ik het opvullen met kopere zadels, stuk goedkoper dan een zak RVS busjes.

 

Beantwoorden
Berichten: 46
(@markel)
Trusted Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

 

Hoi medestokers, Ik gebruik al een tijdje deT500 met goede resultaten. Nu heb ik onlangs de vulling uit de kolom gehaald en deze na reiniging op dezelfde manier met dezelfde hoeveelheid  terug geplaatst. Nu geraak ik niet meer boven de 55% . Iemand een idee waar dit aan kan liggen ? Alle pakkingen zitten goed en heb geen lekken. Alvast bedankt.

Beantwoorden
Pagina 74 / 109
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?