Meldingen
Alles wissen

Rietsuiker melasse behoefte, update 27 okt 2020. Er is nieuwe voorraad!

Pagina 4 / 22

Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Mocht het nog kunnen, graag 20 liter melasse.

tegen de tijd maar kijken hoe ik het naar Almere krijg.

Beantwoorden
Berichten: 6
 Andy
(@andy)
Active Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Ik vertrouw je Admin.,..Maar deze forum wil stoken.,..Vertel ons wanneer het binnen komt en maak ons blij.Ben nu bezig met Whisky.,.. Super gelukt en bij nu bij de 4e trek en heb gek gedaan bij deze om het met cornflaces tedoen en moet zeggen.,.. super gelukt.?✌️.,..( heeft wel me relatie gekost.,.. is het nog ergens goed voor.?)

Beantwoorden
Berichten: 4
(@snorkelaar)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Ik zou ook graag 20 liter af willen nemen. Ben nieuw hier en weet nog niet alle procedures.
Groet Frans

Beantwoorden
Berichten: 57
(@wezze)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

IK wil dit jaar ook wel eens een Rum Run doen , ik heb momenteel 90liter aan lege vaten deze zou ik eventueel kunnen gebruiken om te vervoeren naar Belgie ( regio Oost Vlaanderen).

Ik zou dus eventueel personen in midden belgie kunnen bevoorraden ( ophalen te Ninove)

Hopelijk gaat dit door....

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik verwacht binnen 2 a 3 weken alles klaar te hebben staan voor afhaal in Deventer. Details volgen. Prijs zal ook om en nabij de 21,50 liggen per 10 liter inclusief jerrycan.  Dit is afhankelijk van de prijs van de IBC tank die niet retour mag, de afvoer ervan, het vrachttransport etc.  Een liter melasse weegt ongeveer 1,3 a 1,4 kilo, ik lees soms dat men een lage kiloprijs heeft gevonden maar bedenk dat 1 kilo melasse maar 0,7 liter is. Wij praten dus over literprijzen. Handig, want de jerrycans zijn precies 10 liter. En vol weegt dat dus ongeveer 13 a 14 kilo.

Let op, er wordt niet verzonden, ook niet in combinatie met stookwinkel bestellingen. Naast dat het om grote gewichten gaat en er stevige en dus heel dure dozen voor nodig zijn wil ik het financieel niet mixen met mijn bedrijf. Ik host enkel de ibc's en de jerrycans maar ik ben niet de verkoper. 

We gaan het project gewoon laten slagen! En wie weet kan Pino het volgend jaar weer overnemen ?

Reserveren hoeft voorlopig niet, er zijn 2 ibc's van elk 1000 liter besteld. Er komen een paar afhaaldagen en dan mag je zoveel inladen als je auto kan hebben ?

Laten we er het mooiste rumjaar in de geschiedenis van het forum van maken!

Beantwoorden
Berichten: 150
(@snurrebreut)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Top!!!

Beantwoorden
Berichten: 457
Admin
(@stephan)
Famed Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Deventer is wel top. Mijn schoonouders wonen in Olst, dus dan is Deventer goed te doen en kan ik of zelf een keer langskomen of mijn schoonpa langs sturen ?.

Beantwoorden
Berichten: 344
(@hannibal)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Mohct iemand uit de regio apeldoorn emst, epe beekbergen vaassen wapenveld en zeg een km of 15 rond Apeldoorn niet kunnen halen..

Dan neem ik het rustig mee en breng ik het.

Ik ga niet richting Arnhem maar loenen en lieren doen gewoon mee.

Beantwoorden
Berichten: 57
(@wezze)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

een tripje heen en terug is zo'n 600km ... wordt een echte Rum RUN

Beantwoorden
Berichten: 457
Admin
(@stephan)
Famed Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

En bij wie moeten we zijn voor de bestellingen en de betalingen?

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Gewoon terplaatse kontant. Als mensen voor elkaar meenemen dan sturen we een tikkie zodat je vooraf met iDeal kunt betalen. 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Het zou mooi zijn als zoveel mogelijk mensen het voor elkaar willen meenemen. Dat is andere jaren ook goed gelukt. Als een Brabander het vast voor een Belg een eind op weg helpt dan scheelt dat weer behoorlijk.

Beantwoorden
Berichten: 10
(@hansj)
Active Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Kunnen we niet ergens een overzicht maken met wie voor welke regio kan meenemen of ophaalpunt wil spelen?

Beantwoorden
Bewust
Berichten: 359
(@bewust)
Honorable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Als ik iets mee moet nemen voor stokers die het bij mij in Zoetermeer op willen halen doe ik dat graag. Ik kom regelmatig in Gorssel bij mijn familie, enkele kilometers van de Koekstad. 

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Super ?

Mocht er iemand uit de buurt van Almere/Gooi/Amsterdam tegen de tijd 20 liter mee kunnen nemen voor me zou dat geweldig zijn. 

Beantwoorden
Pagina 4 / 22
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?