Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 148 / 282

pazz
Berichten: 21
 pazz
(@pazz)
Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Marcel. Er is niet één methode, iedereen doet het op zijn eigen wijze. 

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ben geen idioot heb geestelijke beperkingen,komt doordat ik vroeger drank vd.winkel dronk.??heb ook geen hersens toen ik vd trap ben gevallen had ik ook geen hersenschudding??

Berichten: 191
 ScS
(@sarges)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ben geen idioot heb geestelijke beperkingen

Pardon my French...... de drank van de winkel maakt meer kapot dan je lief is

Stookwaus
Berichten: 14
(@wilcowaus)
Active Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Beste medestokers,

Ik ben Wilco en kom uit de buurt van Arnhem. Ik ben werkzaam als zelfstandig schilder/glaszetter waardoor ik voornamelijk tijd heb om mijn hobby uit te oefenen in de winter maar zodra ik een mogelijkheid heb in het seizoen zal ik het ook niet nalaten om even wat lekkers af te stoken. Ik maak voornamelijk wodka en whisky maar tegenwoordig ook wel honeyshine,lemoncello en gin. Ik heb tot mijn beschikking een alambiek van 10 liter op gas gestookt, een 10 liter Daalderop met een 3 kw element maar die ook op gas kan,een 30 liter bierkeg die ook zowel op elektra en gas gestookt kan worden en een 50 liter Daalderop met een 9kw element. Als kolom heb ik een LM/VM die dus op al mijn ketels past behalve uiteraard de alambiek. Verder heb ik nog een potstill die ook op al mijn ketels past en ik heb nog een trough tube kolom maar deze gebruik ik sinds dat mijn LM/VM kolom af is eigenlijk niet meer. Het strippen doe ik meestal razendsnel met mijn bierkeg icm mijn potstill en tegelijkertijd stook ik dan een klaarstaande batch af met mijn LM/VM.

@ndré
Berichten: 1159
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom Wilco op dit leuke, gezellige en leerzame forum.

mooie collectie ketels heb je. Cheers,@ndré??

Berichten: 1677