Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 163 / 282

evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

jan welkom

Berichten: 189
(@brice3010)
Estimable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Goedemorgen,

mijn naam is Erik (van Gent), mede door dit forum te lezen de voorbije maanden is een sluimerende passie ontwaakt en heb ik vorige week na lang talmen een complete kit met T500 etc.. hier gekocht.

Ik ben ingenieur-elektronicus van opleiding, beroep en hobby. Vorig jaar bij een bezoek aan vrienden in Oostenrijk (geitenboeren in een klein dorpje voorbij Salzburg) is alles begonnen en wat ik aan mijn vrouw toen nog omschreef als iets "om erbij te nemen" voor mijn pensioen over enkele jaren kon dus niet langer wachten. Vermist lekker koken mijn leven lang al een andere hobby is (naast nog een aantal andere), en brouwen daarvan in mijn ogen het verlengde is heb ik het alzo aan mijn vrouw proberen uit te leggen.

Over enkele weken een eerste opstart, wordt dus vervolgd hier.

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Goedemorgen Erik, welkom! Je technische inzicht zal vast nog van pas komen.
Altijd leuk als je updates plaatst en vragen op dit forum worden altijd graag beantwoord.Succes met de setup!

Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Eric, van harte welkom !

iemand die het lukt zijn vrouw uit te leggen waarom een t500 aan te schaffen is helemaal welkom ?. T’is mij nog niet gelukt.

Berichten: 189
(@brice3010)
Estimable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Ik heb het "proberen" uit te leggen aan mijn vrouw. Mission not yet accomplished 😉

Berichten: 10
(@karel)
Active Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Beste Eric,