Meldingen
Alles wissen

Stookforum BBQ 2019, nieuwe locatie gezocht

Pagina 4 / 8

Robbert
Berichten: 9978
(@robbert)
Illustrious Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Top !
ontzettend bedankt alvast . ?

Beantwoorden
Berichten: 27
(@ponypark)
Eminent Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Klinkt te gek!

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Is voor ons ongeveer uurtje rijden dus is goed te doen.

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

sorry mensen gisteren had ik een bericht gehad dat de locatie nog vrij was op die datum  maar deze voormiddag een negatief bericht het is niet vrij op deze datum ! en dat is spijtig want het zou de ideale ligging zijn geweest op de grens tussen belgie en nederland ongeveer en een grote vrijheid voor alles binnen en buiten maar het mocht niet zijn sorry gr erik

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Erik, we zoeken nog even verder. De datum is ook lastig, we kunnen het helaas niet voor iedereen op de perfecte dag plannen, maar er zijn een paar leden die nooit op de laatste zaterdag van juni kunnen door diverse festivals en de TT in Assen. Vroeger dan juni is er minder kans op mooi weer en later dan Juni zitten we weer met vakanties.

Er is nog een optie die we kunnen overwegen , het Homedistillers forum heeft geopperd om samen met hun een grote bbq te organiseren, het wordt dan een iets groter evenement. De locatie zou dan in de buurt  van Putten zijn.  Dat kan dus eventueel ook nog.

Ik ben nu even gecrashed bij Van der Valk Schiphol, even lekker niks ? ik ga nadenken over de bbq opties!

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

prima jan ik sta voor alles open  maar dit was een idee van mij  maar ik sta voor alles open

Beantwoorden
Robbert
Berichten: 9978
(@robbert)
Illustrious Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

http://www.holtingerzand.nl/
Manege jongeren Camping in Uffelte.

Beantwoorden
Sebas(bassien)
Berichten: 210
(@bassien)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Hoi jan
Ik ben ook even een lijntje aan het uitgooien : omgeving amsterdam als ik iets weet app ik je wel

Beantwoorden
Sebas(bassien)
Berichten: 210
(@bassien)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

zou dit een optie kunnen zijn?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Van mij uit 185 km.en de Belgen moeten nog verder rijden.

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Chris , ik weet niet precies waar in de bush  je woont, maar vanaf hier , in België, is het voor mij via Turnhout "maar" 161 Km. Nu ben ik wel eens in Blierik (Blerick)  geweest, en ja dat was een trip , terug in de tijd, via paard en karrespoor. (meer is er niet)  Heb gehoord dat ze tegenwoordig een Telegraaflijn hebben. Rooksignalen ging niet meer omdat de plaatselijke moonshiner over gegaan is op gas. ipv takken. 😉 😉 😉

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Robbert uit welke buurt kom jij uit nederland zodat er een locatie is gevonden ik een planning kan maken om u af te halen

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

voor mij 425 km

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

en ik heb Robbert beloofd af te halen anders had ik iemand uit belgie of nederland kunnen op pikken zodat ik de ganse trip niet alleen moet rijden

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ziet er goed uit Bassien, zal vanavond even kijken als ik weer thuis ben. Chris, het scheelt voor jou 20 km met Loosdrecht, valt mee toch?

Beantwoorden
Pagina 4 / 8
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?