Meldingen
Alles wissen

Stookforum BBQ 2019, nieuwe locatie gezocht

Pagina 5 / 8

evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

jan er zullen altijd mensen zijn waar het te ver of te dicht is waar je het ook doet ! men kan niet voor iedereen goed doen dat gaat niet ! maar je moet iets vinden waar alles ok is dus voor mij 425 km en als ik robbert ophaal mss nog meer

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Wiliam dat je uit Blerick bent ontsnapt snap ik niet hier zitten ook nog koppen snellers??? daarom ben ik met een Roemense getrouwd die Blerikse zijn mij veel te wild,die komen als een orkaan en als ze weg gaan is het huis en auto ook weg.?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ach ik rij ook 2200 km naar Roemenie.ben soms twee keer per dag met de taxi in Amsterdam geweest,maar ik dacht voor de mensen uit Belg.en DLD.

Beantwoorden
dumo
Berichten: 1210
 dumo
(@dumo)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

amsterdam is voor mijΒ  220 - 250 km, is te doen.

grts

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

chis ik had ook liever de locatie op de belse grens gehad maar het is niet zo dus iets anders zoeken ik kom zo wie zo en wil nog altijd robbert ophalen al zal datΒ  veel km zijn maar belofte is gemaakt

Beantwoorden
Robbert
Berichten: 9987
(@robbert)
Illustrious Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ik woon In Vrouwenparochie .
dat ligt 15 km boven Leeuwarden

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Beste Chris, ik heb geen huis of auto in Blierik gehad. Was op een door de weeks dag, en ik had wat dienstplichtige bij, de keer ervoor had ik een rasechte Blierikse bij. En die was bang van niemand.Β 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Wiliam ,vreemd volk die Blierikse,die leven nog in de oertijd dat is ook de reden dat ik nog zo primitief stook????

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ach de dame in kwestieΒ  heb ik ooit ontmoet op een vakantie, heb haar sindsdien 2 x in levende lijve nog gezien, maar met tussenpauzes schrijf en 'tegenwoordig' mail ik regelmatig met haar. Een vrouw die dus al 35 jaar deel van mijn leven uitmaakt, en het vol houd, dat zegt genoeg. Fantastisch vreemd volk dus, is de enigste ,buiten mijn moeder en zus, waar ik zolang contact mee heb kunnen gehouden. Moet dus wel een uitzonderlijk ras, of individueel persoon zijn.

Beantwoorden
Robbert
Berichten: 9987
(@robbert)
Illustrious Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Jij bent nog modern Met stoken daar Chris . Jij gebruikt tenminste nog een ketel . Somige slaan met een knuppel de alcohol nog uit het suiker ..?????

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

ok robbert 520 km van hier

Beantwoorden
Berichten: 6771
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Bassien, ik heb ze gemaild hoor! Nu afwachten πŸ˜‰

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Dat moderne heb ik gekregen om dat ik soms uit de kooi mocht????heb ik in het buitengebied nog wat kunnen leren.zal ook wel de reden zijn dat het mij in Roemenie zo goed bevalt in dat dorp.vele zijn nog net zo modern als toen ik 5 jr was.

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

jan ik heb jou zo even ook nog een mail gestuurd moest het met de blokhut niet lukken

Beantwoorden
Sebas(bassien)
Berichten: 210
(@bassien)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Top ! Meer opties is gegarandeerd succes!

Beantwoorden
Pagina 5 / 8
Deel:

Β©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?