Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Agterob

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Agterob

@agterob

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Agterob

    Agterob vind forumbericht "Welke temperatuur" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Agterob

    Agterob vind forumbericht "Ouzo recept gezocht" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Agterob

    Agterob antwoordde op het onderwerp "Nieuw met stoken" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @theresa 
    dankjewel voor de linkjes zal ze zeker bekijken 

  • Profielfoto van Agterob

    Agterob antwoordde op het onderwerp "Nieuw met stoken" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @alchemist 
    dankjewel hier kan ik mee aan de slag 

  • Profielfoto van Agterob

    Agterob antwoordde op het onderwerp "Nieuw met stoken" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @alchemist dank je wel voor je bericht ik hou zelf van een wat zachter niet al te sherry achtige whiskey mag ook wel wat turf hebben 
    aan jou maisch stappen heb ik zeker wat bedankt daarvoor 

  • Profielfoto van Agterob

    Agterob antwoordde op het onderwerp "1e keer stoken" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @alchemist  dank je wel voor je bericht .de jenever gebruik ik niet om whiskey te stoken het is voor mij alleen een goedje om mee te oefenen in stoken ruiken en het maken van cuts.dat leek mij makkelijker als eerst…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Agterob

    Agterob posted a new topic "Nieuw met stoken" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    Hallo ik ben Frank  ik lees al enige tijd op dit forum en vind het nu tijd om mij ff voor te stellen.ben al geruime tijd bezig met bierbrouwen en het stoken voor mij nu ook de aandacht getrokken mede…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Agterob

    Agterob posted a new topic "1e keer stoken" – 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Agterob

    Agterob posted a new topic "1e keer stoken" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    Goede dag  ik ben vers op dit Forum en heb een vraag  ik heb bij de slijgeter gekocht jenever die ik wil destilleren dit om te oefenen hoe ales in zijn werk gaat nu is mijn vraag Zit er hier…   Meer lezen»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Brewbrain te koop

    Door kena1979 59 minuten geleden

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens