Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Anton uit het Hoge Noorden

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

@antonuithethogenoorden

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden vind forumbericht "Nieuwe Still Spirits T500 Pro: meningen?" – leuk 8 maanden, 1 week geleden

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden antwoordde op het onderwerp "Limoncello schuimlaag/vlokken" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    Shot in the dark: kan het ook een was achtige substantie zijn die op de schil zat?
    Welke ingrediënten heb je gebruikt in de limoncello?

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden antwoordde op het onderwerp "Beslag moutwijn maken" – 1 jaar, 2 maanden geleden

    Als je de stookwijn wil maken in een brouwketel, zou ikzelf de pomp niet gebruiken. Ik kan de draad (als die überhaubt bestaat, kan zo maar in whatsapp zitten) zo snel niet terug vinden, maar ik kan me herinneren dat…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden antwoordde op het onderwerp "erho" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @erho dat klopt zeker! 
    Robbert predikt vaak dat bakkersgist een neutrale gist is, maar het is zeker interessant om te experimenteren met meerdere soorten. Een extra ingrediënt in je stookwijn zegmaar. Veel plezier vandaag!

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden antwoordde op het onderwerp "Ketel" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    Dat ze het voor dat geld kunnen! Maar als je er toch een andere helm/deksel op wilt maken, kan je ook gaan voor een koffiezetapparaat! Ook handig bij het maken van spoelwater als je granen omzet naar stookwijn/bier brouwt. Scheelt…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden vind forumbericht "Wat te doen met restanten?" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden antwoordde op het onderwerp "erho" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    Welkom Erwin!
    Leuk dat je ook deze hobby instapt! Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken!
     

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden vind forumbericht "Honing mengen" – leuk 1 jaar, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden antwoordde op het onderwerp "Honing mengen" – 1 jaar, 4 maanden geleden

    @robbert een goede imker heeft de honing gefilterd met micro filter. Helaas blijven er ook dan nog heel fijn stof achtig spul in de honing. Soms heb ik weken na het bottelen van mede een bezinksel/stofwolk in de fles hangen….   Meer lezen»

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden antwoordde op het onderwerp "Diverse houtcubes en chips te koop" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    Pm’etje gestuurd

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden vind forumbericht "Theorie Whisky maken – Maischen (Quasi simpele uitleg)" – leuk 1 jaar, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden vind forumbericht "Theorie Whisky maken – Maischen (Quasi simpele uitleg)" – leuk 1 jaar, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden vind forumbericht "Theorie Whisky maken – Maischen (Quasi simpele uitleg)" – leuk 1 jaar, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden vind forumbericht "Hallo luitjes" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden vind forumbericht "Hallo luitjes" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden antwoordde op het onderwerp "Hallo luitjes" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @ferry_h uhh lol wat een bπ||§h*t.. Russische olie en gas mag wel via omwegen Europa in, alle troep uit China wordt met Black Friday met spoed verscheept, maar een alambiek blijft op de grens hangen.. t is toch ook van…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden antwoordde op het onderwerp "Korrelig laagje op stookwijn" – 1 jaar, 6 maanden geleden

    @bartholomeo porjandrie das nog eens een vonst! Waarom heb ik daar niet aan gedacht!
    Bedankt!

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden vind forumbericht "Calvados, appelvergisting-destilaat" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden vind forumbericht "Ontwerp Help – Smaakinfussie dmv helm" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Profielfoto van Anton uit het Hoge Noorden

    Anton uit het Hoge Noorden vind forumbericht "Ontwerp Help – Smaakinfussie dmv helm" – leuk 1 jaar, 6 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto Arie Profielfoto Alquitara

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens