Meldingen
Alles wissen

220 volt 5500 watt waterverwarmings element

Pagina 2 / 2

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Rumo goed zo.

Beantwoorden
Berichten: 1843
 RuMo
(@rumo)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ja ja, die wietlucht was ik vergeten, ik heb vaak genoeg mijn neus door de brievenbus gestoken HAHA.

Beantwoorden
Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

LOL ...Gleuven, daar heeft RuMo een neus voor...
Dat noem ik nou ervaringsdeskundigheid hahaha

Beantwoorden
Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

En ja Chris, bij grote ketels en/of hoog vermogen kun je beter gas gebruiken( zegt deze elektricien).

Ook mee eens. Dus geef ik hem een navulbare gasfles kado.En het was niet eens sinterklaas maar BBQ 2017. Chris, vertel ons eens over dat stukje plastic wat vast kwam te zitten in je LPG vul ventiel? Of houden we anekdotes die je snel wilt vergeten gewoon privé? hahaha

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Was echt klote,had de fles buiten laten staan om dat ik de volgende dag weer zou stoken en ze eerst moest vullen,bij het tankstation gevuld,maar lekte dus kon niet in de auto,de fles maar open gedraaid om ze leeg te laten lopen,gelukkig is daar weinig verkeer en de gaswolk waaide weg,echt gevaarlijke situatie,duurde een eewigheid voor die leeg was,de eigenaar van het tankstation had de tent eigenlijk moeten sluiten en de brandweer moeten bellen.we hebben er een natte doek op gegooid dat het niet meer zo lekte,ze was al bijna leeg en heb ze maar in de auto gekiept,en met de ramen open naar huis,het tankstation is 500 mtr.van mijn huis,de fles verder leeg gelaten en open gedraaid,hed vermoedelijk een mus een stukje geel plastik voor polenta aangezien en dij in de vulopening laten vallen,dat is met vullen tussen de terugslag klep gevallen.???was de kans

Beantwoorden
Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Wat een rotmuis! Wel spectaculair dit is uniek. Overkomt niemand, je wint nog eerder de loterij.

Beantwoorden
Robbert
Berichten: 9978
(@robbert)
Illustrious Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Als er ruimte in de groepen kast is kun je een Krachtstroom groep aanvragen voor een kookgroep.
Een installatie bedrijf kan deze aansluiten .
Dit kost geld .
Liander komt dan de aansluiting maken vanaf de hoofdzekering dat kost niets extra .

Beantwoorden
Berichten: 1843
 RuMo
(@rumo)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Bij ons  in de buurt kost het plaatsen van een 3 fase meter wel geld, maar het vastrecht van een 1 x 35 Amp aansluiting is gelijk aan het vastrecht van een 3 x 25 Amp aansluiting.

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Inderdaad, leuke anekdote Chris. Gelukkig goed afgelopen maar toch pffff

Beantwoorden
Pagina 2 / 2
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?