Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 132 / 282

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Sloebi.

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Welkom op het forum Sloebi,mijn ketel dicht ik af met polenta,gaat goed verkrijgbaar bij Turkse winkel.gr.Chris.ps.ik lust geen Cola,drink alles puur 40-45%?

@ndré
Berichten: 1159
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom op dit leuke forum Sjoebi,, Ik drink ook alles puur natuur, Groet, @ndré??

Berichten: 111
(@ijsvogel)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ik heb al weer even een tijdje niets laten horen. Iedereen welkom op de meest inspirerende chaos. Ik ben aan de slag om een goede lab opstelling te maken en dat heeft nogal wat voeten in de aarde en ook de professionele destilleerderij opzetten neemt tijd. Helemaal ok want ik wil weloverwogen keuzes maken voor de ruimte die ik heb. 

Ik lees nog geregeld dingen mee tussen de andere activiteiten door. Tof als het hier actief en bruisend blijft.

Vrolijke groeten 😉

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Heeey Ijsvogel, "excuses"zijn niet nodig, je verricht goed werk! Technisch en administratief een hele toer dus respect men!
Sjoebi, hartelijk welkom hier en interessante ketel heb je. Ik ben zeker benieuwd naar een foto ervan. (beste gaat upload vanaf een pc/laptop. Ik drink mijn raket brandstof voor de ziel ook het liefste met foute cocacola 😉 Cheers man en zet hem op!! ook wel genaamd: 干杯 祝你好运  😉

 

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Nimrax,drink jij Cola?maaskantje is geen cola.?

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Owww...was ik nu maar naar specsavers gegaan...2e bril gratis... ik vond het smaakverschil ook fors...

Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Mooie introductie, welkom. Ik mix mijn wodka met verse jus maar kirsch drink ik ook puur. Een blikje cola drink ik 1 of 2 keer per jaar als ik een kater heb. Met heel veel citroen en ijs. Dan is het wel te drinken en dan is je suikerspiegel zo weer op peil. 

Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Nimrax,drink jij Cola?maaskantje is geen cola.?

Hahaha, ik drink s'morgens 2 koffie, daarna alleen Heineken tot een uurtje of 4 en dan is het tijd voor wat sterkers. Tegenwoordig Kirsch. Dacht dat ik voor jaren genoeg had gemaakt 100 liter sap. Maar waarom water drinken als er pils is? Wisten ze in de middeleeuwen al. Marie Antoinette at toch ook geen brood maar cake? 

 

Maar ik ben geen alcoholist, echt niet, het komt omdat olie alcohol afbreekt. Dus neem er nog maar 1. Proost. 

Berichten: 362
(@skoldt)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

@Lummel

Heineken, dat is toch dat water met smaakje toch ?

Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

@Lummel

Heineken, dat is toch dat water met smaakje toch ?

Klopt daarom pis ik het ook uit. 

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Maaskantje met een zelfgestooktevan 40-45% en niet gemix ga mijn drank toch niet verpesten met die troep uit de winkel.ik mix met bier,slok bier borrel slok bier borrel.dat is mixen,zo hoort het.?

Heisenberg
Berichten: 7
(@heisenberg)
Active Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Hallo allemaal,

Mijn naam is Hans, 57 jaar. Ik woon in het smalste stukje van Nederland, ben gescheiden, heb drie dochters en drie kleinkinderen. Sinds vorig jaar brouw ik mijn eigen bier, wat me prima af gaat. In het dagelijks leven werk ik als proces operator in continudienst. D.w.z. 6 dagen werken, vier dagen vrij. Veel vrije tijd dus. Ik ben van plan om een Air Still aan te schaffen. Gewoon omdat het me leuk lijkt om zelf zo nu en dan een borreltje te kunnen drinken. Ik heb wat Youtube filmpjes bekeken en dit lijkt me een leuke manier om eraan te beginnen. Forumnaam Heisenberg... Ik ben een enorme fan van de serie Breaking Bad, vandaar. Verder heb ik niks van doen met Chrystal Meth of welk soort drugs dan ook... Hahahahaaaaa. Niet dat jullie verkeerde dingen eruit op maken.

Berichten: 111
(@ijsvogel)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom Hans, een toffe hobby die je start na ervaring met bier. Alle adviezen, vragen en antwoorden zijn hier te vinden. En voeg er vooral je eigen smaak aan toe! 

 

De airstill is vast geweldig in veel functies, maar wat ik je nu al kan zeggen is dat hij te klein is. Als je iets maakt, ook als het nog niet perfect is, wil je wel voldoende volume voor je moeite. Start gewoon met een T500 of een grainfather. Uitbreiden met een copperdome is een aanrader. 

 

Maar vooral, Welkom bij de club!

Heisenberg
Berichten: 7
(@heisenberg)
Active Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

IJsvogel. Bedankt voor je antwoord. Wat ik me dan afvraag... Kan ik de Grainfather dan voor zowel bier brouwen als stoken gebruiken?

Pagina 132 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?