Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 243 / 282

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Bas welkom.en vragen worden hier altijd beantwoord.

Berichten: 111
(@p)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

ik ga me opnieuw voorstellen 🙂

Ik ben Corina, bijna 48 jaar jong, woon in het brabantse land bij Eindhoven met 2 pubers

Jaren geleden lid geworden van dit geweldig forum, omdat ik het erg leuk vindt om likeurtjes te maken. 

Tot nu toe altijd nog pure alcohol gekocht in Luxemburg of Italië, maar al heel vaak gekeken of het interessant is om toch zelf te gaan maken.

Ik heb helemaal geen ervaring met zelf stoken etc dus hoop dat iemand van jullie me op de goede weg kan/wil helpen. 

 

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hoi Corina, nogmaals van harte welkom en vraag het vooral als er iets is wat je niet kan vinden via de zoekfunctie.

Berichten: 111
(@p)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Dank je. zal ik zeker doen 😉

Stookertje
Berichten: 8
(@stookertje)
Active Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ik ben stookertje en ook een aantal jaren lid van het forum. Na het bouwen van een stookketel maakte ik een aantal keren stookwijn met turbogist, resultaat 86 graden maar met een geurtje en smaak aan.. stookketel in de hoek maar gelukkig nog niet naar de schroothoop. Nu ik met pensioen ben en wat meer tijd heb ga ik met frisse moed terug aan de slag gaan en het forum uitpluizen.

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Stookertje, je vind zeker je weg wel en anders een vraag stellen in een bestaand topic en dan komt het vaak snel goed. Welkom!

Alchemist
Berichten: 3166
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Wederom welkom Likeurtje, er zijn genoeg mensen die je willen helpen hier dus dat gaat helemaal goed komen.

Alchemist
Berichten: 3166
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden