-
Haak antwoordde op het onderwerp "sorry" – 1 jaar, 9 maanden geleden
@georges
misschien kun je expertise aanbieden bij de beheerders ….. -
concha antwoordde op het onderwerp "sorry" – 1 jaar, 9 maanden geleden
@georges Vanaf 1969, dat is al meer dan 50 jaar ervaring. Maar wat is ervaring? Ik ken mensen die 3 jaar met een computer aan het werken zijn en die meer kennis hebben dan ik, die er 30 jaar mee… Meer lezen»
-
Haak antwoordde op het onderwerp "sorry" – 1 jaar, 9 maanden geleden
@georges
Idd maar dat is ook logisch
maar gezien het feit dat je nu wel reageert geeft aan dat het “forum” werkt
dus zo “slecht” is het dus niet -
McCorner antwoordde op het onderwerp "sorry" – 1 jaar, 9 maanden geleden
@georges Bij ieder onderwerp (in ieder geval op Android) staat er een checkbox “Abonneer je op dit onderwerp”. Als dat aangevinkt is, krijg je een notificatie per mail als er een bericht wordt toegevoegd aan het onderwerp. Als je ergens… Meer lezen»
-
Haak antwoordde op het onderwerp "sorry" – 1 jaar, 9 maanden geleden
@georges mail moet je krijgen als iemand je naam noemt
en als je mail heb ingevuld -
RuMo antwoordde op het onderwerp "sorry" – 1 jaar, 10 maanden geleden
@georges en heb je ook nog iets over het stoken te melden, klagen doe je maar in het beklaagdebankje 😆 😆 😆 Maar serieus haal diep adem en als je al een borrel heb drink die en het komt allemaal… Meer lezen»
-
McCorner antwoordde op het onderwerp "sorry" – 1 jaar, 10 maanden geleden
@georges Ja, de wereld verandert… 😀
-
McCorner antwoordde op het onderwerp "sorry" – 1 jaar, 10 maanden geleden
@georges Tja, ik ben zelf net 1 jaar gepensioneerd na mijn loopbaan in de ICT. Een mede door mij geschreven consumentenprogramma wordt iedere dag door tienduizenden mensen van Japan tot Australië en van Noorwegen tot Canada gebruikt. Maar als ik… Meer lezen»
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "sorry" – 1 jaar, 10 maanden geleden
@georges jammer dat het weer niet lukt. Enige tijd geleden heb ik je geholpen door je oude account weg te halen omdat je niet meer kon inloggen met de oude en nu weer problemen met het nieuwe account Ik vind… Meer lezen»