Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Spirit Steve

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Spirit Steve

@spirit-steve

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve antwoordde op het onderwerp "nieuw lid" – 2 jaren, 1 maand geleden

    @prins Welkom Prins. geniet van de lekkere recepten.
     

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve vind forumbericht "nieuwe ketel" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve vind forumbericht "nieuwe ketel" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve antwoordde op het onderwerp "nieuwe ketel" – 2 jaren, 1 maand geleden

    @rinus55 Hi Rinus, ik heb een T500 en ben net begonnen. Eerste Sugarwash gehad en tweede staat te borrelen. Nu spulletjes aan het kopen voor een Mash. Ondertussen ook een mooie Alquitara gevonden voor 250 euro. Als ik het goed…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve antwoordde op het onderwerp "nieuwe ketel" – 2 jaren, 1 maand geleden

    @rinus55 Ziet er gaaf uit!

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve vind forumbericht "nieuwe ketel" – leuk 2 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve antwoordde op het onderwerp "Spirit Steve stelt zich ook graag voor" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    @lemmy ik heb het filmpje gevonden!
     

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve vind forumbericht "Spirit Steve stelt zich ook graag voor" – leuk 2 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve vind forumbericht "Winterkorn" – leuk 2 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve antwoordde op het onderwerp "Winterkorn" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    @theresa , super bedankt. Lijkt mij leuk om te proberen. Heb jij wellicht ook de hoeveelheden die jij gebruikt?

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve vind forumbericht "Winterkorn" – leuk 2 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve antwoordde op het onderwerp "Aanschaf ALAMBIEK" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    @robbert Hi Robbert, als ik goed alle reacties lees, dan ben je geen echte fan van de T500. Laat ik die (Reflux) nu net gekocht hebben (haha). Ik zit er aan te denken om ook een Alambiek aan te schaffen….   Meer lezen»

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve antwoordde op het onderwerp "Spirit Steve stelt zich ook graag voor" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    @rumo Heb je nog een leuk recept om te maken? Ik houd mij aanbevolen.
     

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve posted a new topic "Winterkorn" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    Heeft iemand toevallig een recept om Winterkorn (Berentzen) te maken? Tot een paar jaar geleden kon je het kopen maar helaas ….. nu niet meer.  Dank alvast.
     

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve antwoordde op het onderwerp "Spirit Steve stelt zich ook graag voor" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    @rumo , Mijn vrouw maakt een geweldige Limoncello, dus daar ga ik mee beginnen. Daarna aan de slag met Vlierboesemlikeur en Pruimenlikeur. Daarna wil ik ouzo maken.  Verder ga ik ook het bierbrouwen weer oppakken dus voorlopig ben ik nog…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve antwoordde op het onderwerp "Spirit Steve stelt zich ook graag voor" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    @harryd1969 , heb jij toevallig een recept voor Winterkorn?
     

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve vind forumbericht "Spirit Steve stelt zich ook graag voor" – leuk 2 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve vind forumbericht "Spirit Steve stelt zich ook graag voor" – leuk 2 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Spirit Steve

    Spirit Steve posted a new topic "Spirit Steve stelt zich ook graag voor" – 2 jaren, 2 maanden geleden

    Beste mede-stokers,  Hier een korte welkomstgroet van Steven. Ik ben 53 jaar en na verschillende probeersels met bier toch maar begonnen met destilleren. Ik heb net de T500 met reflux aangeschaft en ga nu maar gewoon aan de slag met…   Meer lezen»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens